15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Geolokalizacja
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
Czytaj więcej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Mapa strony
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?
Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny.
Czytaj więcej
10.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEM
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.
Czytaj więcej
08.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?
Czytaj więcej
08.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
AMP – Accelerated Mobile Pages
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.
Czytaj więcej
01.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords
AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.
Czytaj więcej
26.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni
Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę?
Czytaj więcej
14.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEO – definicja i opis
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę