min
min
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
min
W mobilnych SERP Google wprowadziło nowy wygląd rich cards z przepisami. Teraz użytkownik może zagłębić się w karty rozszerzone i tam znaleźć przepis na smaczną potrawę. Poprawne wdrożenie mikrodanych na stronie pozwala na skuteczne przyciągnięcie uwagi użytkownika.
min
Linki tekstowe w artykułach opublikowanych w sieci nie pozwalają na bezpośrednie przejście do serwisu. Użytkownik ma kilka możliwości wejścia na stronę. W zależności od wybranego sposobu przejścia na stronę, Google Analytics inaczej zakwalifikuje źródło odwiedzin strony.
min
Wdrażając reviews rich snippet, należy zwrócić uwagę, czy w opiniach i komentarzach wystawionych przez internautów nie znajdują się wulgaryzmy. Google zaktualizowało wytyczne dotyczące mikrodanych i jeśli w recenzji pojawi się niecenzuralne słowo, snippet nie pojawi się w SERP.
min
Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników?