min
min
Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych – wersję responsywną czy mobilną? Która z nich niesie większe możliwości pod kątem SEO? Czy warto zainteresować się również technologią AMP?
min
Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł.
min
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?
min
Ustawienie skrótów w Google Analytics pozwala za pomocą 3 kliknięć otworzyć najczęściej przeglądane raporty. A jeśli chcesz informacje o swojej witrynie otrzymywać na swoją pocztę, skonfiguruj opcję Zaplanowane e-maile.
min
Google wprowadza zmiany w opcjach dopasowania słów kluczowych. Na rynkach ango- i hiszpańskojęzycznych reklamodawcy korzystając ze ścisłego dopasowania słów kluczowych, mogą spodziewać się ingerencji Google podczas tworzenia kampanii AdWords.