min
min
Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję!
min
Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w Google Analytics.
min
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
min
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!
min
Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych.
min
Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google.
min
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe – rozliczyć się z podatku VAT i podatku dochodowego. Sprawdź, czy powinieneś poprawić deklarację podatkową.
min
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad.
min
Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!
min
W jaki sposób rozwijać treść na stronie z branży produkcyjnej? Zamiast bloga firmowego lepiej tworzyć FAQ, historie sukcesów klientów, chwalić się osiągnięciami i referencjami!
min
Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map!
min
Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core Update. Jakie domeny wzrosły, a jakie spadły? Poznaj obserwacje specjalistów Artefakt!
min
Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z danych dostępnych w Google Search Console!
min
Influencer marketing opiera się na reputacji i wiarygodności twórcy docierającego do aktywnego gona odbiorców. Jak rozpocząć współpracę z influencerem, jakie są koszty, co należy rozważyć – to wszystko wyjaśniamy w naszym przewodniku!
min
Administrację wizytówką Google Moja Firma możesz powierzyć agencji marketingowej. Sprawdź, jak dodać nowych użytkowników i umożliwić im zarządzanie wybranymi aspektami konta w Google Maps.
min
Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania.
min
Marketing internetowy to zestaw działań i narzędzi, które mają poprawić widoczność marki w internecie. Znasz już wszystkie sposoby na promocję w internecie? Jeśli nie, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu!
min
Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje pozwalają wykryć najskuteczniejsze kampanie. Nie wiesz, jak tagować linki UTM-ami? Skorzystaj z naszej instrukcji!
min
Zajmujesz się marketingiem online w swojej firmie? Poznaj nasz ranking 11 narzędzi, które z pewnością przydadzą Ci się w codziennej pracy!
min
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics – narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO!
min
Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą relację ze wszystkich prezentacji.
min
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki zakupowej klienta? Skorzystaj z naszych wskazówek.
min
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i obserwatorów, promując markę firmy.
min
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?