ranking systemy platności online

Najpopularniejsze systemy płatności w sklepach online – jakie bramki płatności warto wdrożyć w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję!

mierzenie ruchu z wizytówki gmf

Mierzenie ruchu z wizytówki Google Moja Firma w Google Analytics za pomocą UTM-ów. Szybka instrukcja

czas czytania: 5

min

Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w Google Analytics.

jak stosować hreflang

Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?

czas czytania: 5

min

Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.

polityka prywatności

Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?

czas czytania: 5

min

Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!

kalendarz redakcyjny content marketing

Kalendarz redakcyjny content marketera i narzędzia do planowania publikacji treści

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych.

najpopularniejsze wyszukiwania w google

Najpopularniejsze długoogonowe wyszukiwania w Google

czas czytania: 5

min

Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google.

Ile kosztuje reklama na FB

Podatek od reklam na Facebooku – kto musi zapłacić podatek dochodowy i podatek VAT?

czas czytania: 5

min

Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe – rozliczyć się z podatku VAT i podatku dochodowego. Sprawdź, czy powinieneś poprawić deklarację podatkową.

copywriter praca zdalna

Copywriter praca zdalna – jak się dobrze zorganizować?

czas czytania: 5

min

Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad.

paragon w esklepie

Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy

czas czytania: 5

min

Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!

content marketing dla trudnych branż

Content marketing w trudnej branży, czyli rozwój treści na stronie internetowej specjalistycznej firmy

czas czytania: 5

min

W jaki sposób rozwijać treść na stronie z branży produkcyjnej? Zamiast bloga firmowego lepiej tworzyć FAQ, historie sukcesów klientów, chwalić się osiągnięciami i referencjami!

customer journey map

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

czas czytania: 5

min

Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map!

Wyszukiwarka internetowa Google

Najnowsza aktualizacja algorytmu Google

czas czytania: 5

min

Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core Update. Jakie domeny wzrosły, a jakie spadły? Poznaj obserwacje specjalistów Artefakt!

analityka internetowa

Analityka danych za pomocą Google Serach Console

czas czytania: 5

min

Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z danych dostępnych w Google Search Console!

influencer marketing narzędzie

Influencer marketing – skuteczne narzędzie marketingowe oparte na user generated content

czas czytania: 5

min

Influencer marketing opiera się na reputacji i wiarygodności twórcy docierającego do aktywnego gona odbiorców. Jak rozpocząć współpracę z influencerem, jakie są koszty, co należy rozważyć – to wszystko wyjaśniamy w naszym przewodniku!

Artefakt Google Maps

Nadawanie uprawnień w Google Moja Firma krok po kroku

czas czytania: 5

min

Administrację wizytówką Google Moja Firma możesz powierzyć agencji marketingowej. Sprawdź, jak dodać nowych użytkowników i umożliwić im zarządzanie wybranymi aspektami konta w Google Maps.

Analiza raportu

Nadawanie uprawień w Google Analytics

czas czytania: 5

min

Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania.

marketing internetowy

Czym jest marketing internetowy? Kompleksowy przewodnik po rodzajach e-marketingu

czas czytania: 5

min

Marketing internetowy to zestaw działań i narzędzi, które mają poprawić widoczność marki w internecie. Znasz już wszystkie sposoby na promocję w internecie? Jeśli nie, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu!

analityka online internetowa

Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy

czas czytania: 5

min

Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje pozwalają wykryć najskuteczniejsze kampanie. Nie wiesz, jak tagować linki UTM-ami? Skorzystaj z naszej instrukcji!

narzędzia marketingowe

11 narzędzi przydatnych dla e-marketera

czas czytania: 5

min

Zajmujesz się marketingiem online w swojej firmie? Poznaj nasz ranking 11 narzędzi, które z pewnością przydadzą Ci się w codziennej pracy!

google analytics

5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO

czas czytania: 5

min

Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics – narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO!

digital olympus konferencja

Konferencja Digital Olympus 2019 Wrocław (wszystkie prezentacje) – najciekawsze i najważniejsze taktyki

czas czytania: 5

min

Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą relację ze wszystkich prezentacji.

wyprzedane produkty a seo

Dobrze zaprojektowany proces zakupowy – jakie działania marketingowe warto podejmować na kolejnych etapach ścieżki zakupowej klienta?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki zakupowej klienta? Skorzystaj z naszych wskazówek.

social media 2018

Jak zdobyć followersów na Instagramie? Promocja marki i firmy na Insta 

czas czytania: 5

min

Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i obserwatorów, promując markę firmy.

portale społecznościowe

5 portali społecznościowych, które pomogą SEO!

czas czytania: 5

min

Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?