min
min
Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał tego serwisu multimedialnego do pozycjonowania swojej strony. Możliwości jest kilka, aby wyjść przed swoją konkurencję. Im bardziej kreatywna treść wideo, tym lepiej.
min
Google dokładnie śledzi nasze zachowanie w internecie. Podpowiadamy, jak chronić swoje dane przed wykorzystaniem do personalizacji reklam.
min
Podpowiadamy, jakich błędów trzeba się wystrzegać w komunikacji e-mailowej. Im bardziej dopracowana wiadomość, tym lepiej!
min
Zdjęcia w sklepie internetowym odpowiadają za konwersje. Sprawdź, jak je wykonać, aby przekonać klientów do zakupu!
min
Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.
min
Prowadzisz stronę na Facebooku? Wykorzystaj ją do promocji swoich produktów ze sklepu internetowego. Sprawdź kilka naszych wskazówek.
min
Chciałbyś ograniczyć koszty operacyjne w sklepie internetowym? Mamy 9 pomysłów, w jakich obszarach możesz poszukać oszczędności!
min
Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce. Podpowiadamy, jak zaprojektować sekcje z polecanymi produktami.
min
Pracownicy na home office powinni być motywowani tak samo jak pracownicy wykonujący obowiązki w biurze. Sprawdź porady dotyczące sposobów motywowania na pracy zdalnej.
min
Podrzucamy 7 wskazówek, które warto wziąć pod uwagę, projektując wygląd strony internetowej. Dowiedź się, na jakie elementy zwracają uwagę użytkownicy.
min
Planowanie budżetu Google Ads wymaga przeprowadzenia analizy konkurencyjności fraz, na które chcemy się wyświetlać. Podpowiadamy, jak oszacować koszty kampanii Google Ads.
min
Chciałbyś zaistnieć na jednym z serwisów pośredniczących w sprzedaży online? Poznaj nasz przegląd najpopularniejszych marketplaces w polskim e-commerce!
min
Prezentujemy ranking 4 narzędzi wspierających wysyłkę newsletterów – sprawdź, jakie systemy są najlepsze do realizacji e-mail marketingu.
min
W sklepie internetowym warto oferować kilka metod dostawy zamówienia. Przestawiamy zamówienie najpopularniejszych form dostarczenia produktów do klienta!
min
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords jest pytanie o fakturę za usługę AdWords. Gdzie ją pobrać? Jak ją rozliczyć?
min
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media? Poznajcie naszą analizę najnowszej funkcji od Insta.
min
Multichannel marketing pozwala na dotarcie do klientów różnymi źródłami. Opowiadamy, jak wdrożyć wielokanałowość w swojej firmie.
min
Chcąc wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego, należy opisać większość kategorii produktów. Jak napisać taki opis pod SEO? Skorzystaj z naszego poradnika!
min
Sprawdź, jakie zmiany warto wprowadzić na wizytówce Google Moja Firma w związku z epidemią koronawirusa. Google przygotowało garść wskazówek dot. COVID-19.
min
Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.
min
Budowanie zaufania i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami można bardzo łatwo realizować za pomocą marketing automation. Opowiadamy, na czym polega automatyzacja marketingu.
min
Poszukujesz sposobu na zapamiętanie długich, bezpiecznych haseł? Najlepiej skorzystaj z jednego z najlepszych menedżerów haseł. Podpowiadamy, jak go wybrać.
min
Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy. Sprawdź, na co uważać przy namingu i jakimi zasadami warto się kierować.
min
Robimy przegląd najpopularniejszych social media pod kątem transmisji na żywo. Sprawdź, w jaki sposób możesz korzystać z live streamingu na FB, Instagramie czy LinkedIn.