Filmy na YouTube

Optymalizacja i pozycjonowanie filmów oraz kanału YouTube, czyli jak działa SEO video?

czas czytania: 5

min

Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał tego serwisu multimedialnego do pozycjonowania swojej strony. Możliwości jest kilka, aby wyjść przed swoją konkurencję. Im bardziej kreatywna treść wideo, tym lepiej.

google core updates

Jak Google nas śledzi i przekazuje nasze dane reklamodawcom?

czas czytania: 5

min

Google dokładnie śledzi nasze zachowanie w internecie. Podpowiadamy, jak chronić swoje dane przed wykorzystaniem do personalizacji reklam.

szkolenie content marketing

Największe błędy w komunikacji e-mailowej – czego unikać, pisząc maila?

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jakich błędów trzeba się wystrzegać w komunikacji e-mailowej. Im bardziej dopracowana wiadomość, tym lepiej!

fotografia produktowa

Atrakcyjne zdjęcia produktowe – o czym należy pamiętać przy fotografii produktowej?

czas czytania: 5

min

Zdjęcia w sklepie internetowym odpowiadają za konwersje. Sprawdź, jak je wykonać, aby przekonać klientów do zakupu!

shoper - pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących

czas czytania: 5

min

Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.

promocja produktów na fb

Jak promować produkty ze sklepu online na Facebooku?

czas czytania: 5

min

Prowadzisz stronę na Facebooku? Wykorzystaj ją do promocji swoich produktów ze sklepu internetowego. Sprawdź kilka naszych wskazówek.

koszty operacyjne e-commerce

Jak zoptymalizować koszty operacyjne w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś ograniczyć koszty operacyjne w sklepie internetowym? Mamy 9 pomysłów, w jakich obszarach możesz poszukać oszczędności!

projektowanie cross- i up-sellingu

Jak zaprojektować cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?

czas czytania: 5

min

Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce. Podpowiadamy, jak zaprojektować sekcje z polecanymi produktami.

motywowanie na home office

Skuteczne motywowanie pracowników na home office

czas czytania: 5

min

Pracownicy na home office powinni być motywowani tak samo jak pracownicy wykonujący obowiązki w biurze. Sprawdź porady dotyczące sposobów motywowania na pracy zdalnej.

projektowanie strony www

O czym należy pamiętać, projektując wygląd strony internetowej? 7 wskazówek

czas czytania: 5

min

Podrzucamy 7 wskazówek, które warto wziąć pod uwagę, projektując wygląd strony internetowej. Dowiedź się, na jakie elementy zwracają uwagę użytkownicy.

Google Adwords

Jak ustalić i zoptymalizować budżet kampanii Google Ads?

czas czytania: 5

min

Planowanie budżetu Google Ads wymaga przeprowadzenia analizy konkurencyjności fraz, na które chcemy się wyświetlać. Podpowiadamy, jak oszacować koszty kampanii Google Ads.

najlepsze marketplace dla ecommerce

Najlepsze marketplaces do prowadzenia sprzedaży internetowej

czas czytania: 5

min

Chciałbyś zaistnieć na jednym z serwisów pośredniczących w sprzedaży online? Poznaj nasz przegląd najpopularniejszych marketplaces w polskim e-commerce!

system do newsletterów

Najpopularniejsze systemy do wysyłki newsletterów – przegląd 4 systemów wspierających e-mail marketing

czas czytania: 5

min

Prezentujemy ranking 4 narzędzi wspierających wysyłkę newsletterów – sprawdź, jakie systemy są najlepsze do realizacji e-mail marketingu.

formy dostawy w sklepie internetowym

Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników

czas czytania: 5

min

W sklepie internetowym warto oferować kilka metod dostawy zamówienia. Przestawiamy zamówienie najpopularniejszych form dostarczenia produktów do klienta!

księgowanie faktury z AdWords

Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik

czas czytania: 5

min

Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords jest pytanie o fakturę za usługę AdWords. Gdzie ją pobrać? Jak ją rozliczyć?

promocja lokalnego biznesu instagram

Ukryte polubienia na Instagramie. Jak schowane serduszka wpłyną na codzienność użytkowników?

czas czytania: 5

min

Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media? Poznajcie naszą analizę najnowszej funkcji od Insta.

multichannel marketing

Jak wdrożyć strategię multichannel dla swojego biznesu?

czas czytania: 5

min

Multichannel marketing pozwala na dotarcie do klientów różnymi źródłami. Opowiadamy, jak wdrożyć wielokanałowość w swojej firmie.

opisy kategorii pod seo

Jak przygotować wartościowy i zgodny z SEO opis kategorii do sklepu internetowego? Poradnik opisywania kategorii produktów

czas czytania: 5

min

Chcąc wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego, należy opisać większość kategorii produktów. Jak napisać taki opis pod SEO? Skorzystaj z naszego poradnika!

google maps zmiana danych

Wskazówki Google dotyczące koronawirusa (COVID-19) dla właścicieli Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jakie zmiany warto wprowadzić na wizytówce Google Moja Firma w związku z epidemią koronawirusa. Google przygotowało garść wskazówek dot. COVID-19.

book brand identyfikacja firmy

Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci

czas czytania: 5

min

Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.

marketing automation

Marketing automation – jak go wykorzystać w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Budowanie zaufania i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami można bardzo łatwo realizować za pomocą marketing automation. Opowiadamy, na czym polega automatyzacja marketingu.

narzędzie do zarządzania hasłami

Jak wybrać najlepsze narzędzie do zarządzania hasłami?

czas czytania: 5

min

Poszukujesz sposobu na zapamiętanie długich, bezpiecznych haseł? Najlepiej skorzystaj z jednego z najlepszych menedżerów haseł. Podpowiadamy, jak go wybrać.

nazwa firmy jak ją stworzyć

Jak stworzyć dobrą nazwę firmy?

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy. Sprawdź, na co uważać przy namingu i jakimi zasadami warto się kierować.

transmisje live na portalach społecznościowych

Relacje na żywo, czyli jak skutecznie zwiększyć zaangażowanie odbiorców w internecie

czas czytania: 5

min

Robimy przegląd najpopularniejszych social media pod kątem transmisji na żywo. Sprawdź, w jaki sposób możesz korzystać z live streamingu na FB, Instagramie czy LinkedIn.