firma seo jak wybrać

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

czas czytania: 5

min

Przybliżamy dość specyficzną usługę jaką jest pozycjonowanie, na co zwrócić uwagę przy analizie ofert firm pozycjonerskich, aby w efekcie podjąć dobrą decyzję, co do wyboru partnera z zakresu SEO.

core-web-vitals

Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć?

czas czytania: 9

min

Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy strona spełnia kryteria nowego algorytmu? Zobacz nasze podpowiedzi.

hashtagi-na-instagramie

Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?

czas czytania: 5

min

Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.

pożar-ovh

Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce

czas czytania: 5

min

Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje.

podcast content marketing

Co to jest podcast i dlaczego warto go nagrywać?

czas czytania: 5

min

Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować klientów. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć.

spam w ga

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

czas czytania: 5

min

Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.

zalety stosowania breadcrumbs

Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?

czas czytania: 5

min

Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs.

podejmowanie decyzji zakupowych w internecie

Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?

czas czytania: 5

min

Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej…

decyzje-zakupowe

Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta?

czas czytania: 5

min

Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę.

proces zakupowy

Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?

czas czytania: 5

min

ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu.

zmiany-w-ustawie-konsumenckiej-2021

Zmiany w prawie konsumenckim dla przedsiębiorców w 2021 roku

czas czytania: 5

min

Zmiana w prawie konsumenckim w 2021 roku sprawi, że jednoosobowa działalność gospodarcza nabędzie prawa konsumenckie. Co to oznacza dla przedsiębiorców?

konkurencja w internecie

Czy stosowanie nazw firm konkurencyjnych w kampaniach Google Ads jest legalne?

czas czytania: 5

min

Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną kampanię w Google Ads na nazwę konkurencji.

Google

Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.

czas czytania: 5

min

Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.

dobry-marketing

Inbound marketing – co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu?

czas czytania: 5

min

Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze korzyści przynosi marketing przychodzący? Przeczytaj więcej w naszym artykule.

media społecznościowe

Co to jest viral i dlaczego warto go stosować w marketingu?

czas czytania: 5

min

Co to jest viral w reklamie i dlaczego jest tak skuteczny? Przeczytaj nasz krótki przewodnik po reklamach wirusowych.

raporty

Nowe i ulepszone statystyki indeksowania Twojej witryny w Google Search Console (listopad 2020)

czas czytania: 5

min

Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych zmianach w narzędziu.

Artefakt Google Maps

Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma.

jak zrobić rebranding

6 zasad skutecznego rebrandingu

czas czytania: 5

min

Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to skutecznie!

opinie produktów

Jak oceny produktów wpływają na decyzje zakupowe klientów?

czas czytania: 5

min

Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych klientów do dokonywania zakupów. Sprawdź, jaką mają moc!

wizerunek firmy

6 błędów wizerunkowych, które mogą kosztować Cię utratę klientów

czas czytania: 5

min

Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów unikać, aby nie popsuć sobie skrzętnie wypracowanej reputacji.

jak zachęcić pracownikow do promocji social media

Jak zachęcić pracowników do udostępniania, lajkowania firmowych social mediów?

czas czytania: 5

min

Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy, jak możesz ich do tego zachęcić!

duplikacja tresci

7 wskazówek, jak napisać stronę „O nas”

czas czytania: 5

min

Strona „O nas” także może angażować użytkowników i przekonywać ich do dokonania konwersji. Poznaj 7 wskazówek, jak napisać treść na podstronę „O Firmie”.

live marketing

Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo w internecie?

czas czytania: 5

min

Live marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Sprawdź, jak dzięki temu narzędziu możesz wypromować produkty z branży beauty&fashion.

Artefakt Google Maps

Opłaty za wizytówkę w Google Maps – ostrzegamy przed oszustami!

czas czytania: 5

min

Google Moja Firma jest bezpłatną usługą. Jeśli otrzymałeś telefon z propozycją przedłużenia wizytówki w Google Maps – dzwonił do Ciebie oszust! Nie daj się nabrać i nie opłacaj faktury za wizytówkę!