Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.
Czytaj więcej
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
Czytaj więcej
Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.
Czytaj więcej
Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta.
Czytaj więcej
Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami.
Czytaj więcej
Prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku, można ujmować je do kosztów prowadzenia działalności. Podpowiadamy, jak wygenerować fakturę VAT z FB.
Czytaj więcej
Konkursy organizowane za pomocą portali społecznościowych, a w szczególności Facebooka pozwalają dotrzeć do nowych klientów i zaangażować aktualnych fanów do promowania naszej marki. Organizując konkurs, należy jednak pamiętać o przestrzeganiu prawa i regulaminu portalu.
Czytaj więcej