Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
31.07.2017 | czas czytania: 5 min | EPR | autor: Artefakt

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!

Prawdopodobnie wszystkie firmy obecne w mediach społecznościowych posiadają stronę na Facebooku. Fanpage usprawnia komunikację z klientami, pozwala na budowanie społeczności wokół marki i kreowanie wizerunku. Podczas optymalizacji konta, należy zadbać o uzupełnienie wszystkich informacji, dodanie zdjęcia profilowego oraz dodanie zdjęcia albo – co lepsze – filmu w tle! Skorzystaj z tej nowej opcji, aby urozmaicić swoją stronę angażującym wideo!

Facebook wideo w tle krok po kroku

Dodanie filmu w tle na fanpage’u jest proste i przebiega podobnie jak wgranie cover photo. Należy zalogować się na swoim koncie na Facebooku, a następnie przejść do zarządzanej strony.

Przesłanie wideo do tła facebookowej strony

Najeżdżamy kursorem na obecne zdjęcie w tle. W lewym górnym rogu pojawia się ikona aparatu. Klikamy na nią i pojawia się menu z opcjami. Wybieramy jedną z możliwości:

  • Wybierz spośród filmów,
  • Prześlij zdjęcie/film.

Następnie przesyłamy wideo, które zostanie automatycznie zapętlone. Cover photo staje się dynamiczne, zachęcając fanów i potencjalnych klientów do podjęcia interakcji.

Film w tle – wymiary

Zanim rozpoczniesz przesyłanie filmiku, zadbaj o odpowiednie parametry pliku wideo. Facebook wymaga, aby wymiary wynosiły przynajmniej 820 x 312 pikseli, a rekomendowana wielkość to 820 x 462 pikseli. Film powinien trwać od 20 do 90 sekund. Warto także popracować nad jakością wgranego materiału, która ma największe znaczenie dla pozyskania uwagi użytkownika.

Dlaczego warto zmienić cover photo na cover video?

Przejście na wideo w tle na Facebooku staje się świetnym sposobem na atrakcyjną prezentację firmy w social media. Użytkownicy zwracają uwagę na interaktywne elementy, zatrzymując się na chwilę i obserwując, co dzieje się na filmiku. Cover video można wykorzystać do przedstawienia produktów, usług, a także siedziby przedsiębiorstwa. Stosowanie różnych form contentu – postów, grafiki oraz wideo – wzbogaca przekaz i pozwala docierać do różnych grup użytkowników.

Pomyśl także o przewadze, którą uzyskasz nad konkurencją, jeśli teraz prześlesz film do tła. Niewielu administratorów i właścicieli fanpage’y korzysta na razie z tej opcji, więc możesz wyprzedzić rywali, pozyskując zainteresowanie klientów.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

pozycjonowanie strony na wordpress 15.09.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie strony na WordPressie – 10 fundamentów

WordPress to platforma przyjazna dla osób poszukujących intuicyjnych rozwiązań do prowadzenia serwisu internetowego. Optymalizacja i pozycjonowanie strony opartej na WordPressie to skuteczna droga do zwiększenia jej popularności. Wystarczy zadbać o kilka podstawowych kwestii dot. SEO (ang. Search Engine Optymization), aby pojawiły się pierwsze efekty. Poniżej prezentujemy 10 elementów, o których warto pamiętać podczas projektowania i pozycjonowania serwisu zbudowanego na CMS WordPress oraz metody, jak je wdrożyć. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak ocen

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI? 12.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI?

Jeszcze dekadę temu nowoczesne koncepcje marketingowe opierały się głównie na digitalizacji działań i obecności w internecie. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej – mamy do czynienia z rewolucją, której głównym napędem jest sztuczna inteligencja. Automatyzacja, hiperpersonalizacja i zaawansowana analityka danych sprawiają, że zasady gry w marketingu zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowi gracze zdobywają rynek, a tradycyjne firmy muszą się dostosować, aby nie zostać w tyle. W tym artykule pokażemy, jak Marketing 4.0, Marketing 5.0, a także klasyczne modele – od Koncepcji 4P po Koncepcję 7P – łączą się dziś z narzędziami AI, aby tworzyć skuteczne działania marketingowe i budować przewagę konkurencyjną. Dowiesz się również, jak Ty, jako przedsiębiorca, możesz z nich korzystać w swojej codziennej pracy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu? 08.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu?

Czy wiesz, że e-mail marketing wciąż generuje średnio 42 zł przychodu z każdej wydanej złotówki? To czyni go jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientami. Problem w tym, że rynek jest przesycony wiadomościami, a skrzynki odbiorcze użytkowników pękają w szwach. Rozwiązaniem okazuje się sztuczna inteligencja, która nie tylko zwiększa skuteczność kampanii, ale też pozwala tworzyć doświadczenia dopasowane do indywidualnych potrzeb odbiorców. W tym artykule pokażemy, jak zastosowanie AI w automatyzacji marketingu odmienia oblicze mailingu. Dowiesz się, jak działa automatyzacja e-mail marketingu, w jaki sposób tworzenie spersonalizowanych kampanii wpływa na konwersje oraz jakie narzędzia warto znać. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt