marketing na snapchacie

Snapchat – marketing w dziesięć sekund

czas czytania: 5

min

To, co wyróżnia Snapchat na tle innych mediów społecznościowych to fakt, że po odtworzeniu materiały nie są zapisywane na żadnych serwerach i znikają (oczywiście o ile odbiorca nie zdąży zrobić zrzutu ekranu).

portale społecznościowe

Real time marketing

czas czytania: 5

min

Real time marketing to strategia wykorzystywana przez firmy, które potrafią bardzo szybko reagować na najnowsze wydarzenia. Nowa kampania dopasowywana jest do najnowszych trendów, dzięki czemu jest skuteczna i trafia w gusta klientów.

social media marketing twitter

Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze

czas czytania: 5

min

Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty?

Wyścig o pozycje

Historia Nike – dobry przykład sponsoringu

czas czytania: 5

min

Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa?