artefakt-blog

Marketing partyzancki. Czym jest guerrilla marketing?

czas czytania: 6

min

Marketing partyzancki to efekt najciekawszych kampanii marketingowych, jakie mieliśmy okazję zobaczyć!

blog-artefakt

Jak nowoczesne technologie pomagają rozwijać świat?

czas czytania: 6

min

Rozwój nowoczesnych technologii pomoże Ci w biznesie. Sprawdź, w jaki sposób możesz ulepszyć marketing swojej firmy!

typy-reklam

Reklama komercyjna i reklama społeczna – co powinieneś o nich wiedzieć

czas czytania: 6

min

Typów reklam jest od groma, jednak podjęliśmy się wyzwania, aby je omówić!

okładka blog (36) (1)

Jak komunikować się wewnątrz firmy? Komunikatory wewnętrzne

czas czytania: 6

min

Sprawdź, jakie komunikatory polecamy do wykorzystania w swojej firmie. Wybierz taki, który pasuje do profilu Twojego biznesu!

ai

Chat GPT 3 kontra GPT 4 – jakie są różnice?

czas czytania: 5

min

Jakie możliwości daje nam zaktualizowana wesja Chatu od AI? Przeczytaj o różnicach.

blog-spoleczny-dowod-slusznosci

Społeczny dowód słuszności w marketingu

czas czytania: 6

min

Społeczny dowód słuszności to efekt psychologiczny, który coraz częsciej jest wykorzystywany w marketingu. Sprawdź, na czym polega!

FOMO-CO-TO

FOMO – co to jest i jak może wspomóc działania marketingowe?

czas czytania: 6

min

Czym jest FOMO i dlaczego marketerzy powinny znać ten termin?

okładka blog (26) (1)

Czym jest Chat GPT i co powinieneś o nim wiedzieć?

czas czytania: 5

min

Każdy słyszał, każdy zna! Zapoznaj się z ChatemGPT – czy można ufać sztucznej inteligencji?

5-sil-portera

Metoda 5 sił Portera. Klucz do sukcesu w e-commerce

czas czytania: 6

min

5 sił Portera – jak możesz je wykorzystać w analizie swojego biznesu? Przeczytaj artykuł!

zalety-ugc

Czym jest UGC i jak można je wykorzystać

czas czytania: 4

min

Czym jest user generated content? Istnieje wiele sposobów na to, jak zaangażować klientów. Jak to zrobić w przypadku Twojej marki?

lojalnosc-klientow

Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!

czas czytania: 5

min

Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty!

po-co-jest-newsletter

Newsletter – co powinieneś o nim wiedzieć

czas czytania: 5

min

Newsletter możesz wykorzystać, aby utrzymać relację ze swoim klientem lub przekazać informacje o kodzie rabatowym. Przeczytaj jak wykorzystać potencjał e-mail marketingu.

komunikacja-w-biznesie

Jak ważna jest mowa ciała?

czas czytania: 6

min

Dowiedz się więcej o komunikacji niewerbalnej i przekonaj się, że może ona polepszyć jakość Twojej postawy biznesowej!

kontrowersja-w-reklamie

Kontrowersja – czym jest i jak wpływa na marketing

czas czytania: 6

min

Czym jest shockadvertising? Jakie tematy zaliczają się do reklamy kontrowersyjnej? Przeczytaj!

jak-projektowac-strone

Dobre praktyki UX – jak zaprojektować stronę zgodnie z zasadami UX

czas czytania: 6

min

Strona www to jeden z najważniejszych touchpointów z Klientem. Zadbaj o to, aby była funkcjonalna. Przeczytaj porady!

jak-wybrac-kolor-dla-marki

Kolory marki – czy są aż tak ważne

czas czytania: 9

min

Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy.

service-design

Service design, czyli jak projektować innowacyjne usługi

czas czytania: 5

min

Ścieżka zakupów klientów to aspekt coraz częściej analizowany w firmach. Przeczytaj czym jest i dlaczego jest ważny!

okladka-post

Przepis na stronę produktową, czyli jak przedstawiać produkty w sklepie internetowym

czas czytania: 6

min

Jak przedstawić swój produkt w sklepie internetowym? Zobacz, co radzi nasza Specjalistka!

accessibility-co-to

Dostępność cyfrowa (accessibility), czyli przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

czas czytania: 6

min

Jedna z najważniejszych zasad stron internetowych? Aby były dostępne dla każdego. Przeczytaj czym jest dostępność cyfrowa.

artykul-sponsorowany

Artykuły sponsorowane – czym są i jak je tworzyć

czas czytania: 6

min

Sprawdź wskazówki dotyczące artykułów sponsorowanych. Czym są i jak je odpowiednio napisać? Przeczytaj w tym artykule!

main-navigation

Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem?

czas czytania: 6

min

Touchpoint w formie strony internetowej. Zdradzamy jak zaprojektować menu strony tak, aby było użyteczne.

chatbot-przyklady

Chatboty – czym są i czy warto w nie inwestować?

czas czytania: 5

min

Chatboty to przejaw sztucznej inteligencji. Sprawdź jak działają i jaki mają wpływ na Twój biznes.

seo-pr-co-to

Pozytywne opinie o firmie są dobrą formą reklamy, czyli SEO PR

czas czytania: 5

min

Jak połączyć działania SEO oraz PR? Dowiedz się jak zrealizować strategię pozycjonowania wizerunku marki.

context-marketing

Context marketing – czym jest marketing kontekstowy i dlaczego ma znaczenie

czas czytania: 5

min

Marketing kontekstowy to rodzaj marketingu „tu i teraz”. Sprawdź czym się charakteryzuje oraz czy możesz go zastosować w swoim biznesie.