Konto demonstracyjne Google Analytics - Blog Artefakt

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

/ Analityka
Google Analytics

Obsługi aplikacji internetowych najlepiej uczyć się przez ich testowanie. Dzięki kontom demonstracyjnym Google Analytics można poznać wszystkie funkcjonalności tego narzędzia, nie bojąc się o utratę danych naszej witryny. Wersja testowa narzędzia analitycznego dostępna jest dla wszystkich użytkowników posiadających konta Google.

Testowanie z Google Merchandise Store

Dostęp do konta demonstracyjnego znajdziemy w supporcie Google. Google Analytics Demo Account zawiera dane z Google Merchandise Store. Informacje prezentowane na koncie testowym podobne są do danych pochodzących z typowej domeny e-commerce. Możemy przejrzeć m.in.:

  • Źródła wizyt – lokalizacje użytkowników, dane o ruchu bezpłatnym oraz płatnym,
  • Informacje o sposobie zachowania użytkowników na stronie,
  • Zestawienia transakcji dokonywanych w sklepie Google Merchandise Store.

Testowanie GA

Obsługa konta demonstracyjnego

Dzięki danym dostępnym na koncie demonstracyjnym pochodzącym z Google Merchandise Store można sprawdzić, w jaki sposób generowane są i jak wyglądają poszczególne raporty oraz jak działają wszystkie dostępne funkcje w Google Analytics. Użytkownik, testując panel, zapozna się z:

  • Prezentacją danych dotyczących integracji AdWords z Search Console,
  • Możliwością zmiany raportów poprzez aktywację poszczególnych filtrów, wymiarów,
  • Segmentacją danych,
  • Porównywaniem informacji dotyczących odbiorców, ich zachowania, konwersji,
  • Tworzeniem niestandardowych raportów oraz modeli atrybucji.

Testy GA

Konto demonstracyjne Google Analytics pomoże podjąć decyzję niezdecydowanym przedsiębiorcom zastanawiającym się nad skorzystaniem z narzędzia analitycznego. Panel testowy warto także pokazać właścicielom serwisów, którzy nie są przekonani do konieczności analizy danych.

Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11...
Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony...
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne?...
Prezentujemy kalendarz marketera 2019, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i...