24.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Optymalizacja współczynnika konwersji
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne? W tym celu należy zainteresować się analizą współczynnika konwersji i jego optymalizacją.
Czytaj więcej
16.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Live streaming przyszłością mediów społecznościowych?
Live for Facebook Mentions to nowa usługa stworzona przez zespół Marka Zuckerberga, która zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce. Live steaming staje się nowym medium przekazu szybkich informacji.
Czytaj więcej
12.02.2016
|
czas czytania: min
|
Aktualności
Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam!
25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji.
Czytaj więcej
04.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zmiany w wyglądzie mapy Google
Modyfikacje wprowadzone w Google Maps z pewnością nie będą miały większego wpływu na pozycjonowanie lokalne. Jednak John Mueller potwierdził, że to nie ilość recenzji a ich jakość służy do ustalenia pozycji stron internetowych. W przypadku tradycyjnego wyszukiwania wyniki organiczne nie zależą od ocen uzyskanych przez firmę. Inaczej jest w przypadku wyszukań lokalnych.
Czytaj więcej
02.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Zakładanie konta Google AdWords (Google Ads)
Aby zwiększyć zasięg oferty i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, w dzisiejszych czasach niezbędna jest promocja w Internecie. Wiele możliwości daje nam platforma Google AdWords. W jaki sposób z niej korzystać? W pierwszym kroku zacznijmy od założenia konta.
Czytaj więcej
22.01.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Konwersje w AdWords i w Google Analytics
Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie.
Czytaj więcej
28.10.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Budowanie profilu linków
Linki to wciąż istotny element rankingowy. W połączeniu z odpowiednią optymalizacją pozwoli nam na poprawę pozycji w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać, że proces pozyskiwania linków powinien być przeprowadzany rozważnie, a strategię linkowania należy dostosować do serwisu, którym się zajmujemy.
Czytaj więcej
11.10.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Witryna została zainfekowana wirusem? Trzeba działać szybko!
Twoja strona internetowa została zainfekowana? Co zrobić, gdy dojdzie do takiego zdarzenia? Jak uchronić się przez wirusami? Bezpieczeństwo witryny powinniśmy stawiać na pierwszym miejscu, szczególnie że atak hakerski może wypłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
01.10.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie lokalne – case study Google Maps
W związku ze wzrostem znaczenia geolokalizacji pozycjonowanie lokalne staje się ważnym elementem działań SEO. Ten rodzaj pozycjonowania jest istotny szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak wypromować swój biznes w mapach Google?
Czytaj więcej
28.09.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Snapchat – marketing w dziesięć sekund
To, co wyróżnia Snapchat na tle innych mediów społecznościowych to fakt, że po odtworzeniu materiały nie są zapisywane na żadnych serwerach i znikają (oczywiście o ile odbiorca nie zdąży zrobić zrzutu ekranu).
Czytaj więcej
26.08.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać?
Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji dla określonego zestawienia wyrażeń? A może zwiększenie ruchu na stronie poprzez pozycjonowanie dużej ilości wyrażeń - tzw. pozycjonowanie na długi ogon? W niniejszym artykule postaram się przedstawić kilka, mam nadzieję, przydatnych wskazówek, które pomogą Państwu w wyborze odpowiedniej strategii SEO.
Czytaj więcej
10.08.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Remarketing dynamiczny AdWords
Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę