Optymalizacja współczynnika konwersji 24.02.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Optymalizacja współczynnika konwersji

Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne? W tym celu należy zainteresować się analizą współczynnika konwersji i jego optymalizacją. Czytaj więcej
Live streaming przyszłością mediów społecznościowych? 16.02.2016 | czas czytania: 5 min | EPR

Live streaming przyszłością mediów społecznościowych?

Live for Facebook Mentions to nowa usługa stworzona przez zespół Marka Zuckerberga, która zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce. Live steaming staje się nowym medium przekazu szybkich informacji. Czytaj więcej
Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam! 12.02.2016 | czas czytania: min | Aktualności

Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam!

25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji. Czytaj więcej
Zmiany w wyglądzie mapy Google 04.02.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Zmiany w wyglądzie mapy Google

Modyfikacje wprowadzone w Google Maps z pewnością nie będą miały większego wpływu na pozycjonowanie lokalne. Jednak John Mueller potwierdził, że to nie ilość recenzji a ich jakość służy do ustalenia pozycji stron internetowych. W przypadku tradycyjnego wyszukiwania wyniki organiczne nie zależą od ocen uzyskanych przez firmę. Inaczej jest w przypadku wyszukań lokalnych. Czytaj więcej
Zakładanie konta Google AdWords (Google Ads) 02.02.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Zakładanie konta Google AdWords (Google Ads)

Aby zwiększyć zasięg oferty i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, w dzisiejszych czasach niezbędna jest promocja w Internecie. Wiele możliwości daje nam platforma Google AdWords. W jaki sposób z niej korzystać? W pierwszym kroku zacznijmy od założenia konta. Czytaj więcej
Konwersje w AdWords i w Google Analytics 22.01.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Konwersje w AdWords i w Google Analytics

Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie. Czytaj więcej
Budowanie profilu linków 28.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Budowanie profilu linków

Linki to wciąż istotny element rankingowy. W połączeniu z odpowiednią optymalizacją pozwoli nam na poprawę pozycji w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać, że proces pozyskiwania linków powinien być przeprowadzany rozważnie, a strategię linkowania należy dostosować do serwisu, którym się zajmujemy. Czytaj więcej
Witryna została zainfekowana wirusem? Trzeba działać szybko! 11.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Witryna została zainfekowana wirusem? Trzeba działać szybko!

Twoja strona internetowa została zainfekowana? Co zrobić, gdy dojdzie do takiego zdarzenia? Jak uchronić się przez wirusami? Bezpieczeństwo witryny powinniśmy stawiać na pierwszym miejscu, szczególnie że atak hakerski może wypłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Pozycjonowanie lokalne – case study Google Maps 01.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie lokalne – case study Google Maps

W związku ze wzrostem znaczenia geolokalizacji pozycjonowanie lokalne staje się ważnym elementem działań SEO. Ten rodzaj pozycjonowania jest istotny szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak wypromować swój biznes w mapach Google? Czytaj więcej
Snapchat – marketing w dziesięć sekund 28.09.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Snapchat – marketing w dziesięć sekund

To, co wyróżnia Snapchat na tle innych mediów społecznościowych to fakt, że po odtworzeniu materiały nie są zapisywane na żadnych serwerach i znikają (oczywiście o ile odbiorca nie zdąży zrobić zrzutu ekranu). Czytaj więcej
Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać? 26.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać?

Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji dla określonego zestawienia wyrażeń? A może zwiększenie ruchu na stronie poprzez pozycjonowanie dużej ilości wyrażeń - tzw. pozycjonowanie na długi ogon? W niniejszym artykule postaram się przedstawić kilka, mam nadzieję, przydatnych wskazówek, które pomogą Państwu w wyborze odpowiedniej strategii SEO. Czytaj więcej
Remarketing dynamiczny AdWords 10.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEM

Remarketing dynamiczny AdWords

Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt