Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą.
Czytaj więcej
Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy.
Czytaj więcej
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?
Czytaj więcej
Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP.
Czytaj więcej
Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego.
Czytaj więcej
Zapewnienie bezpieczeństwa danych jest szczególnie ważne w przypadku e-sklepów, które pozyskują wrażliwe dane osobowe klientów. Wdrażając SSL można popełnić pewne błędy, których konsekwencją będą komunikaty przeglądarki o niezaufanym połączeniu. Jak strzec się przed błędami.
Czytaj więcej
Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.
Czytaj więcej
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
Czytaj więcej
Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników?
Czytaj więcej
W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań.
Czytaj więcej