10.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Wykluczające sie frazy w Google ADS
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
Czytaj więcej
12.12.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Direct Answer – jak się tam znaleźć?
Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników?
Czytaj więcej
30.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań
W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań.
Czytaj więcej
15.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google
Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje.
Czytaj więcej
10.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić?
W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę?
Czytaj więcej
09.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania
Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali.
Czytaj więcej
25.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują.
Czytaj więcej
18.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP
Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console.
Czytaj więcej
11.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Uwaga na oszustów Google AdWords!
W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów.
Czytaj więcej
07.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google
Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.
Czytaj więcej
27.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google
W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads.
Czytaj więcej
19.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania
W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe?
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę