Wykluczające sie frazy w Google ADS 10.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Wykluczające sie frazy w Google ADS

Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii. Czytaj więcej
Direct Answer – jak się tam znaleźć? 12.12.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Direct Answer – jak się tam znaleźć?

Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników? Czytaj więcej
Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań 30.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań

W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań. Czytaj więcej
Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google 15.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google

Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje. Czytaj więcej
Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić? 10.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić?

W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę? Czytaj więcej
Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania 09.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali. Czytaj więcej
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce 25.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują. Czytaj więcej
Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP 18.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP

Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console. Czytaj więcej
Uwaga na oszustów Google AdWords! 11.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Uwaga na oszustów Google AdWords!

W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów. Czytaj więcej
Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google 07.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze. Czytaj więcej
Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google 27.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google

W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads. Czytaj więcej
Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania 19.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe? Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt