Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link!
Czytaj więcej
Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe.
Czytaj więcej
Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem.
Czytaj więcej
Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej - długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe.
Czytaj więcej
Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści.
Czytaj więcej
Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
Black Hat SEO to praktyki z zakresu pozycjonowania, które naruszają wytyczne Google i mogą narazić serwis na utratę pozycji w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakich praktyk SEO powinieneś unikać.
Czytaj więcej
Osoby poszukujące hoteli za pomocą mobilnej wyszukiwarki mogą korzystać z nowych opcji - etykiet cen oraz ikon podsumowujących najważniejsze cechy obiektu hotelowego. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję o rezerwacji pokoju.
Czytaj więcej
Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować?
Czytaj więcej
Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją!
Czytaj więcej
Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę?
Czytaj więcej
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
Czytaj więcej