06.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilna czy responsywna wersja strony – jak dostosować serwis do urządzeń mobilnych?
Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych - wersję responsywną czy mobilną? Która z nich niesie większe możliwości pod kątem SEO? Czy warto zainteresować się również technologią AMP?
Czytaj więcej
05.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie
Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł.
Czytaj więcej
29.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?
Czytaj więcej
23.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki
Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image.
Czytaj więcej
21.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Emoji wracają do wyników wyszukiwania
Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji".
Czytaj więcej
20.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu?
Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
Czytaj więcej
16.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych, a zarazem najbardziej skutecznych metod promocji biznesu w Internecie. Ile w takim razie trzeba za to zapłacić? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest uzależniony od kilku czynników.
Czytaj więcej
15.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej
Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji?
Czytaj więcej
14.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
PageRank
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
Czytaj więcej
13.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
Czytaj więcej
12.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?
Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP!
Czytaj więcej
09.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google
Google przygotowało materiał wideo - poradnik: Jak zatrudnić agencję SEO? Artefakt spełnia wszystkie wytyczne, o których wspomniała Maile Ohye, Developer Programs Tech Lead. Sprawdź, co rekomenduje Google.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę