04.06.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Link building – istotny element strategii budowania widoczności marki
Każdy właściciel serwisu zabiega o to, aby linki do jego serwisu pojawiały się na jak największej liczbie cieszących się zaufaniem domen. Profil odnośników powinien być zróżnicowany. Prowadząc strategię link - building należy pamiętać o Pingwinie, który tylko czyha na nasz błąd.
Czytaj więcej
22.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kampanie budujące zaangażowanie – jak skutecznie reklamować się online?
Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji.
Czytaj więcej
21.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej?
Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.
Czytaj więcej
20.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Strategia marketingowa podstawą działań reklamowych
Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.
Czytaj więcej
15.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kampania Google Ads krok po kroku
Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów widniejących w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy 6 podstawowych wskazówek, jak wystartować z pierwszą kampanią.
Czytaj więcej
14.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Link kanoniczny – jak go stosować?
Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical.
Czytaj więcej
11.05.2024
|
czas czytania: 8:00 min
|
Inne
Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads
Reklamy na Facebooku to skuteczny system, który nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Firma może przeznaczyć właściwie dowolny budżet na emisję banneru reklamowego i dotrzeć w ten sposób do dowolnie szerokiego grona odbiorców. Reklamę kupuje się na kilka różnych sposobów, np. za pośrednictwem aukcji, gdzie można szczegółowo ustawić parametry związane z grupą docelową lub miejscem wyświetlania.
Czytaj więcej
19.04.2024
|
czas czytania: 7
|
SEM
Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie?
Identyfikacja wizualna firmy to podstawa budowania relacji z klientami. Logo marki odgrywa tutaj szczególną rolę. Wyjaśniamy, jak stworzyć logotyp, który pomoże Ci zaistnieć w świadomości Twoich odbiorców!
Czytaj więcej
18.04.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Customer Service – czym jest i na czym polega?
Obsługa klienta to podstawa budowania długotrwałych relacji z odbiorcami - niezależnie od branży. Dowiedz się, jak usprawnić Customer Service w Twojej firmie i w pełni wykorzystać potencjał obecnej i potencjalnej bazy klientów.
Czytaj więcej
11.04.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Marketing konwersacyjny
Nowoczesne podejście do marketingu kręci się wokół nawiązywaniu trwałych i wzajemnie korzystnych relacji z klientami. Omawiamy temat marketingu konwersacyjnego, który na pierwszym miejscu stawia odbiorcę.
Czytaj więcej
09.04.2024
|
czas czytania: 6
|
SEO
Czy pozycjonowanie stron jest reklamą?
Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także podstawę) skutecznej strategii marketingowej. Czy jednak działania SEO można nazwać reklamą? Przekonajmy się!
Czytaj więcej
02.04.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją
O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do współpracy z profesjonalną agencją reklamową, która zadba o promocję Twojej oferty na Facebooku i Instagramie.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę