Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
15.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Właściciele wizytówek Google Moja Firma powinni skorzystać z kolejnych funkcjonalności, dzięki którym zwiększą zaangażowanie użytkowników i zachęcą ich do skorzystania ze świadczonych usług, a przede wszystkim poprawią swoją pozycję w Google Maps. Do jednej z nowości należy opcja wgrywania filmów wideo (dostępna od stycznia), a drugą jest możliwość dodania dodatkowego opisu firmy, który wyświetli się w wyszukiwarce w sekcji lokalnych wyników wyszukiwania.

Uzupełnij opis firmy w sekcji Podane przez firmę

Opis firmy dodamy, przechodząc do zakładki Informacje w panelu administracyjnym GMF. Następnie odnajdujemy sekcję Podane przez firmę. Po kliknięciu na ekranie pojawi się edytor tekstowy.

Jak podkreśla Google, opis firmy powinien zawierać informacje o ofercie, jej cechach wyróżniających, historii przedsiębiorstwa. Można także opublikować inne dane, których nie zamieściliśmy w innych sekcjach wizytówki, przydatnych dla klientów. Treść nie powinna być dłuższa nić 750 znaków. Nie wolno dodawać adresów URL ani fragmentów kodu HTML.

Tekst zostanie opublikowany na wizytówce do 3 dni roboczych, choć w praktyce pojawi się w wynikach wyszukiwania w ciągu kilkudziesięciu minut. Dodany opis firmy zobaczymy tuż pod popularnymi godzinami i opiniami.

Opcja Podane przez firmę w najbliższym czasie powinna być dostępna na wszystkich wizytówkach Google Moja Firma.

Wgraj film wideo, by zaangażować użytkowników

Filmy mają zdecydowanie większy potencjał do pozyskiwania uwagi użytkownika niż tekst czy obraz. Z tego względu warto publikować materiały wideo na wizytówkach Google Maps. W tym celu należy przejść do sekcji Zdjęcia i wybrać zakładkę Wideo.

Zanim film pojawi się w Google Moja Firma, Google zweryfikuje, czy jest on związany z działalnością prowadzoną przez właściciela wizytówki. Dodatkowo wgrywane materiały wideo nie mogą być dłuższe niż 30 sekund.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt