Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
25.09.2014 | czas czytania: 5 min | Web Design | autor: Artefakt

Pozycjonowanie strony wykonanej w technologii FLASH

Pozycjonowanie strony wykonanej w technologii FLASH

Kolejne zmiany algorytmu Google sprawiają, że w pozycjonowaniu coraz większą rolę odgrywa unikatowa i wartościowa treść. Bez jej zapewnienia, maleją szanse strony na korzystne wyniki pozycjonowania. Sprawia to, że strony opierające się w dużej części na elementach graficznych, a pozbawione treści, mają utrudnione zadanie w starciu z serwisami bogatymi w zawartość tekstową. Ten problem dotyka witryn wykonanych w technologii Flash.

Piękne z zewnątrz, puste w środku

Trudno nie docenić możliwości Flasha. Przeglądając różnego rodzaju rankingi najlepszych stron, wykonanych w tej technologii, można znaleźć mnóstwo efektownych realizacji. Wiele jednak z tych zachwycających animacji miałoby ogromne problemy ze znalezieniem się w wynikach wyszukiwania Google. Do dziś wyszukiwarka nie najlepiej radzi sobie z odczytywaniem zawartości Flash. W efekcie tego wiele graficznie dopieszczonych witryn nie zawiera treści, którą roboty indeksujące Google mogłyby odczytać. Skutecznie uniemożliwia to ich umieszczenie w wynikach wyszukiwania, a tym samym walkę o pozycję.

Google: „Nie” dla Flasha

Wskazówki Google dla webmasterów odradzają opieranie strony na Flashu. Jest ona określona jako „trudno dostępna dla wyszukiwarki„. Dodatkowo udostępnienie wyszukiwarkom wersji tekstowej, połączone z prezentowaniem użytkownikom witryny we Flashu jest uznane za przykład maskowania i stanowi naruszenie wskazówek Google dla webmasterów, skutkujące obniżeniem pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Ozdoba, nie fundament

Ten problem dotyczy sytuacji, gdy w technologii Flash wykonana jest cała strona. Stąd też Flash lepiej sprawdza się jako uzupełnienie strony, nie zaś jej podstawa. Strona wykonana w tradycyjnej technologii może być równie funkcjonalna dla użytkownika, będzie zaś z całą pewnością przyjaźniejsza dla wyszukiwarki. Użycie zaś animacji Flash jako ozdobnika poprawi jej estetykę, a przy tym nie będzie stanowić przeszkody do analizy strony przez roboty Google, co przyczyni się do lepszych rezultatów jej pozycjonowania.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

pozycjonowanie strony na wordpress 15.09.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie strony na WordPressie – 10 fundamentów

WordPress to platforma przyjazna dla osób poszukujących intuicyjnych rozwiązań do prowadzenia serwisu internetowego. Optymalizacja i pozycjonowanie strony opartej na WordPressie to skuteczna droga do zwiększenia jej popularności. Wystarczy zadbać o kilka podstawowych kwestii dot. SEO (ang. Search Engine Optymization), aby pojawiły się pierwsze efekty. Poniżej prezentujemy 10 elementów, o których warto pamiętać podczas projektowania i pozycjonowania serwisu zbudowanego na CMS WordPress oraz metody, jak je wdrożyć. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak ocen

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI? 12.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI?

Jeszcze dekadę temu nowoczesne koncepcje marketingowe opierały się głównie na digitalizacji działań i obecności w internecie. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej – mamy do czynienia z rewolucją, której głównym napędem jest sztuczna inteligencja. Automatyzacja, hiperpersonalizacja i zaawansowana analityka danych sprawiają, że zasady gry w marketingu zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowi gracze zdobywają rynek, a tradycyjne firmy muszą się dostosować, aby nie zostać w tyle. W tym artykule pokażemy, jak Marketing 4.0, Marketing 5.0, a także klasyczne modele – od Koncepcji 4P po Koncepcję 7P – łączą się dziś z narzędziami AI, aby tworzyć skuteczne działania marketingowe i budować przewagę konkurencyjną. Dowiesz się również, jak Ty, jako przedsiębiorca, możesz z nich korzystać w swojej codziennej pracy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu? 08.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu?

Czy wiesz, że e-mail marketing wciąż generuje średnio 42 zł przychodu z każdej wydanej złotówki? To czyni go jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientami. Problem w tym, że rynek jest przesycony wiadomościami, a skrzynki odbiorcze użytkowników pękają w szwach. Rozwiązaniem okazuje się sztuczna inteligencja, która nie tylko zwiększa skuteczność kampanii, ale też pozwala tworzyć doświadczenia dopasowane do indywidualnych potrzeb odbiorców. W tym artykule pokażemy, jak zastosowanie AI w automatyzacji marketingu odmienia oblicze mailingu. Dowiesz się, jak działa automatyzacja e-mail marketingu, w jaki sposób tworzenie spersonalizowanych kampanii wpływa na konwersje oraz jakie narzędzia warto znać. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt