DoubleClick Search

Reklama w wyszukiwarkach to skuteczne narzędzie umożliwiające docieranie do klientów, którzy poszukują produktów lub usług zgodnych z profilem naszej działalności. Inwestowanie w kampanie Google AdWords daje natychmiastowe, wymierne efekty. Prowadzenie reklam linków sponsorowanych bardzo dobrze sprawdza się w przypadku działań reklamowych niewielkich bądź średnich rozmiarów. Wraz ze wzrostem liczby promowanych produktów i usług, wiele czasu zajmuje analiza efektywności kampanii tworzonych dla poszczególnych produktów. Aby przyspieszyć i zoptymalizować pracę warto skorzystać możliwości, jakie oferuje Google DoubleClick.

DoubleClick – co to jest?

DoubleClick to platforma, która pozwala na automatyczne zarządzanie działaniami reklamowymi. Dla przykładu jeśli w e-sklepie jest ponad 1000 produktów, z których promowanych jest 200, to już samo przygotowanie reklam będzie nie lada wyzwaniem. Należy się również zastanowić nad sytuacją, gdy dany produkt okresowo zniknie z oferty, a reklama nadal będzie wyświetlana (aż do momentu jej ręcznego wyłączenia). W obu przypadkach można skorzystać z dwóch spośród wielu funkcji dostępnych w module DoubleClick Search, czyli stworzenia reklamy oraz jej automatycznego wstrzymania w przypadku niedostępności produktu.

 

W szerszym zastosowaniu DoubleClick pomaga w zarządzaniu kampaniami reklamowymi prowadzonymi w różnych wyszukiwarkach (Bing, Yahoo i oczywiście Google) oraz ich optymalizacji poprzez jeden panel reklamowy. Na podstawie danych zbieranych z różnych kanałów, przeprowadzana jest szczegółowa analiza efektywności, która pozwala na skuteczniejsze wykorzystanie budżetów reklamowych.

Google AdWords a Doubleclick search

 

Korzyści DoubleClick

Dla kogo?

Platforma DoubleClick najlepsze efekty daje przy dużych budżetach reklamowych. Bardzo dobrze sprawdza się w kampaniach sklepów internetowych, które w swojej ofercie posiadają wiele produktów. Dla takich reklamodawców dedykowany jest wspomniany wcześniej moduł DoubleClick Search. Reklamodawcy prowadzący kampanie w wielu kanałach marketingowych docenią zalety DoubleClick Campaign Manager – centrum zarządzania działaniami promocyjnymi

Zaufaj ekspertom

Firma Artefakt posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży marketingu internetowego, a od 2009 r. jesteśmy Partnerem Google. Przeprowadziliśmy z sukcesem wiele kampanii AdWords. Specjalizujemy się także w obsłudze kampanii Google DoubleClick.

 

 

Ze względu na różne wymagania dotyczące kampanii w DoubleClick Search nasza oferta jest opracowywana indywidualnie. W celu uzyskania informacji zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na e-mail: doubleclick@artefakt.pl.