Duplikacja treści to posiadanie w serwisie tekstów skopiowanych z zewnętrznych stron internetowych (duplikacja zewnętrzna) lub z innych podstron naszej witryny (duplikacja wewnętrzna).
Anchor text
17.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.
Landing Page
16.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.
Atrybut Alt
15.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Atrybut Alt to opis obrazka, który należy uzupełnić, aby roboty wyszukiwarki mogły dowiedzieć się, co znajduje się w grafice zamieszczonej na naszej stronie.
PageRank
14.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
Pozycjonowanie szerokie
13.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
Pozycjonowanie
13.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Pozycjonowanie strony to działania podejmowane w celu poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki skutecznemu SEO serwis ma szansę uzyskać stabilną pozycję w wyszukiwarce.
Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych
10.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Analiza słów kluczowych to jeden z ważniejszych etapów pozycjonowania serwisu www. Jego celem jest dobranie fraz, dzięki którym serwis osiągnie wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania.
Filtr wyszukiwarki, filtr Google
07.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę.
Słowo kluczowe, fraza kluczowa
07.03.2017
czas czytania: 5
min
Słownik SEO
Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.