Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Linkowanie wewnętrzne

/ Słownik SEO
Co to jest linkowanie?

Linkowaniem wewnętrznym można określić odnośniki do innych podstron w obrębie danej witryny internetowej. Mają one ułatwić zarówno użytkownikom, jak i robotom indeksującym poruszanie się po serwisie. Linkowanie wewnętrzne powinno uprościć przeklikiwanie się pomiędzy podstronami i szybsze docieranie do wszystkich treści zamieszczonych w witrynie. Polega na wykorzystaniu rozwijalnych menu lub umieszczenia w tekście linków kierujących do innych podstron.

W przypadku linkowania wewnętrznego w sklepie internetowym popularnym zabiegiem jest wykorzystywanie boksów z popularnymi lub podobnymi produktami:

  • „Użytkownik, który też kupił książkę A, zainteresowany był również zakupem książki B i C”,
  • „Sprawdź podobne produkty”.

Natomiast przy platformie blogowej zalecane jest wdrożenie linkowania pomiędzy artykułami.

Najnowsze artykuły na blogu:
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...
Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule...
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od maja 2021 roku. Jak sprawdzić, czy...
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i...
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i...