Linkowanie wewnętrzne

/ Słownik SEO
Co to jest linkowanie?

Linkowaniem wewnętrznym można określić odnośniki do innych podstron w obrębie danej witryny internetowej. Mają one ułatwić zarówno użytkownikom, jak i robotom indeksującym poruszanie się po serwisie. Linkowanie wewnętrzne powinno uprościć przeklikiwanie się pomiędzy podstronami i szybsze docieranie do wszystkich treści zamieszczonych w witrynie. Polega na wykorzystaniu rozwijalnych menu lub umieszczenia w tekście linków kierujących do innych podstron.

W przypadku linkowania wewnętrznego w sklepie internetowym popularnym zabiegiem jest wykorzystywanie boksów z popularnymi lub podobnymi produktami:

  • „Użytkownik, który też kupił książkę A, zainteresowany był również zakupem książki B i C”,
  • „Sprawdź podobne produkty”.

Natomiast przy platformie blogowej zalecane jest wdrożenie linkowania pomiędzy artykułami.

Najnowsze artykuły na blogu:
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do...
Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w...
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe - rozliczyć się z podatku VAT i...
Podsumowujemy działania, które podejmowaliśmy w 2019 r. dla naszych klientów w zakresie analityki...