Co to jest linkowanie wewnętrzne? - Blog Artefakt

Linkowanie wewnętrzne

/ Słownik SEO
Co to jest linkowanie?

Linkowaniem wewnętrznym można określić odnośniki do innych podstron w obrębie danej witryny internetowej. Mają one ułatwić zarówno użytkownikom, jak i robotom indeksującym poruszanie się po serwisie. Linkowanie wewnętrzne powinno uprościć przeklikiwanie się pomiędzy podstronami i szybsze docieranie do wszystkich treści zamieszczonych w witrynie. Polega na wykorzystaniu rozwijalnych menu lub umieszczenia w tekście linków kierujących do innych podstron.

W przypadku linkowania wewnętrznego w sklepie internetowym popularnym zabiegiem jest wykorzystywanie boksów z popularnymi lub podobnymi produktami:

  • „Użytkownik, który też kupił książkę A, zainteresowany był również zakupem książki B i C”,
  • „Sprawdź podobne produkty”.

Natomiast przy platformie blogowej zalecane jest wdrożenie linkowania pomiędzy artykułami.

Również na naszym blogu
Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym....
Przełom roku jest czasem podsumowań i nieśmiałego wybiegania w przyszłość. Przypominamy...
Podsumowujemy rok 2018 w analityce internetowej. Jaki będzie rok 2019 w zakresie analizy danych?...
Podsumowujemy najważniejsze zmiany i trendy, które miały miejsce w 2018 r. w social media. Sprawdź,...
Podsumowanie 2018 roku w Google Ads i trendy na 2019 r. w reklamach Google. Sprawdź nasze prognozy....
pozycjonowanie