Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Linkowanie wewnętrzne

/ Słownik SEO
Co to jest linkowanie?

Linkowaniem wewnętrznym można określić odnośniki do innych podstron w obrębie danej witryny internetowej. Mają one ułatwić zarówno użytkownikom, jak i robotom indeksującym poruszanie się po serwisie. Linkowanie wewnętrzne powinno uprościć przeklikiwanie się pomiędzy podstronami i szybsze docieranie do wszystkich treści zamieszczonych w witrynie. Polega na wykorzystaniu rozwijalnych menu lub umieszczenia w tekście linków kierujących do innych podstron.

W przypadku linkowania wewnętrznego w sklepie internetowym popularnym zabiegiem jest wykorzystywanie boksów z popularnymi lub podobnymi produktami:

  • „Użytkownik, który też kupił książkę A, zainteresowany był również zakupem książki B i C”,
  • „Sprawdź podobne produkty”.

Natomiast przy platformie blogowej zalecane jest wdrożenie linkowania pomiędzy artykułami.

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...