Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Linkowanie wewnętrzne

/ Słownik SEO
Co to jest linkowanie?

Linkowaniem wewnętrznym można określić odnośniki do innych podstron w obrębie danej witryny internetowej. Mają one ułatwić zarówno użytkownikom, jak i robotom indeksującym poruszanie się po serwisie. Linkowanie wewnętrzne powinno uprościć przeklikiwanie się pomiędzy podstronami i szybsze docieranie do wszystkich treści zamieszczonych w witrynie. Polega na wykorzystaniu rozwijalnych menu lub umieszczenia w tekście linków kierujących do innych podstron.

W przypadku linkowania wewnętrznego w sklepie internetowym popularnym zabiegiem jest wykorzystywanie boksów z popularnymi lub podobnymi produktami:

  • „Użytkownik, który też kupił książkę A, zainteresowany był również zakupem książki B i C”,
  • „Sprawdź podobne produkty”.

Natomiast przy platformie blogowej zalecane jest wdrożenie linkowania pomiędzy artykułami.

Najnowsze artykuły na blogu:
Podsumowujemy rok 2020 w PPC w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie najważniejsze...
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...