Geolokalizacja

/ Słownik SEO
Co to jest geolokalizacja?

Geolokalizacja umożliwiaja określenie położenia geograficznego użytkownika strony internetowej.  Proces ten odbywa się za pomocą GPS lub adresu IP danego urządzenia. Mechanizm ten jest wykorzystywany np. w celu reklamowania usług klientom znajdujących się w najbliższej okolicy (w przypadku korzystania z urządzeń mobilnych). Geolokalizacja może być także czynnikiem wpływającym na pozycję wyników wyszukiwania danej frazy w wyszukiwarce (np. wyświetlając tylko wrocławskie restauracje po wpisaniu frazy „restauracja”, jeśli wyszukiwanie jest wykonywane w mieście Wrocław).

Najnowsze artykuły na blogu:
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...