Geolokalizacja

/ Słownik SEO
Co to jest geolokalizacja?

Geolokalizacja umożliwiaja określenie położenia geograficznego użytkownika strony internetowej.  Proces ten odbywa się za pomocą GPS lub adresu IP danego urządzenia. Mechanizm ten jest wykorzystywany np. w celu reklamowania usług klientom znajdujących się w najbliższej okolicy (w przypadku korzystania z urządzeń mobilnych). Geolokalizacja może być także czynnikiem wpływającym na pozycję wyników wyszukiwania danej frazy w wyszukiwarce (np. wyświetlając tylko wrocławskie restauracje po wpisaniu frazy „restauracja”, jeśli wyszukiwanie jest wykonywane w mieście Wrocław).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....