Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Geolokalizacja

/ Słownik SEO
Co to jest geolokalizacja?

Geolokalizacja umożliwiaja określenie położenia geograficznego użytkownika strony internetowej.  Proces ten odbywa się za pomocą GPS lub adresu IP danego urządzenia. Mechanizm ten jest wykorzystywany np. w celu reklamowania usług klientom znajdujących się w najbliższej okolicy (w przypadku korzystania z urządzeń mobilnych). Geolokalizacja może być także czynnikiem wpływającym na pozycję wyników wyszukiwania danej frazy w wyszukiwarce (np. wyświetlając tylko wrocławskie restauracje po wpisaniu frazy „restauracja”, jeśli wyszukiwanie jest wykonywane w mieście Wrocław).

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...