Czynniki rankingowe

/ Słownik SEO
Narzędzia i aplikacje internetowe

Czynniki rankingowe to zbiór ponad 200 elementów mających wpływ na pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Znaczenie poszczególnych czynników zmienia się dynamicznie wraz z update’ami algorytów Google. Obecnie największą rolę odgrywa:

  • Content – zawartość strony, w tym doskonale przygotowana treść pod względem jakości (ciekawe opisy, artykuły wzbogacone grafiką),
  • Linki prowadzące do strony, które pochodzą z wartościowych domen,
  • Mobile friendliness – dostosowanie serwisu do korzystania z urządzeń mobilnych (tablety, smartfony),
  • HTTPS – protokół mający wpływ na bezpieczeństwo korzystania z danej witryny,
  • RankBrain – sztuczna inteligencja wspierająca dostarczanie użytkownikom odpowiedniej treści.
Najnowsze artykuły na blogu:
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...