Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Czynniki rankingowe

/ Słownik SEO
Narzędzia i aplikacje internetowe

Czynniki rankingowe to zbiór ponad 200 elementów mających wpływ na pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Znaczenie poszczególnych czynników zmienia się dynamicznie wraz z update’ami algorytów Google. Obecnie największą rolę odgrywa:

  • Content – zawartość strony, w tym doskonale przygotowana treść pod względem jakości (ciekawe opisy, artykuły wzbogacone grafiką),
  • Linki prowadzące do strony, które pochodzą z wartościowych domen,
  • Mobile friendliness – dostosowanie serwisu do korzystania z urządzeń mobilnych (tablety, smartfony),
  • HTTPS – protokół mający wpływ na bezpieczeństwo korzystania z danej witryny,
  • RankBrain – sztuczna inteligencja wspierająca dostarczanie użytkownikom odpowiedniej treści.

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...