Czym są czynniki rankingowe? - Blog Artefakt

Czynniki rankingowe

/ Słownik SEO
Narzędzia i aplikacje internetowe

Czynniki rankingowe to zbiór ponad 200 elementów mających wpływ na pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Znaczenie poszczególnych czynników zmienia się dynamicznie wraz z update’ami algorytów Google. Obecnie największą rolę odgrywa:

  • Content – zawartość strony, w tym doskonale przygotowana treść pod względem jakości (ciekawe opisy, artykuły wzbogacone grafiką),
  • Linki prowadzące do strony, które pochodzą z wartościowych domen,
  • Mobile friendliness – dostosowanie serwisu do korzystania z urządzeń mobilnych (tablety, smartfony),
  • HTTPS – protokół mający wpływ na bezpieczeństwo korzystania z danej witryny,
  • RankBrain – sztuczna inteligencja wspierająca dostarczanie użytkownikom odpowiedniej treści.
Również na naszym blogu
Przełom roku jest czasem podsumowań i nieśmiałego wybiegania w przyszłość. Przypominamy...
Podsumowujemy rok 2018 w analityce internetowej. Jaki będzie rok 2019 w zakresie analizy danych?...
Podsumowujemy najważniejsze zmiany i trendy, które miały miejsce w 2018 r. w social media. Sprawdź,...
Podsumowanie 2018 roku w Google Ads i trendy na 2019 r. w reklamach Google. Sprawdź nasze prognozy....
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 96% użytkowników korzysta z...
pozycjonowanie