Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Czynniki rankingowe

/ Słownik SEO
Narzędzia i aplikacje internetowe

Czynniki rankingowe to zbiór ponad 200 elementów mających wpływ na pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Znaczenie poszczególnych czynników zmienia się dynamicznie wraz z update’ami algorytów Google. Obecnie największą rolę odgrywa:

  • Content – zawartość strony, w tym doskonale przygotowana treść pod względem jakości (ciekawe opisy, artykuły wzbogacone grafiką),
  • Linki prowadzące do strony, które pochodzą z wartościowych domen,
  • Mobile friendliness – dostosowanie serwisu do korzystania z urządzeń mobilnych (tablety, smartfony),
  • HTTPS – protokół mający wpływ na bezpieczeństwo korzystania z danej witryny,
  • RankBrain – sztuczna inteligencja wspierająca dostarczanie użytkownikom odpowiedniej treści.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele łatwiejsze z partnerem dropshippingowym....
Live streaming wykorzystują przede wszystkim influencerzy do angażowania swojej społeczności. Z...
Czy sezon w Google Ads ma znaczenie? Oczywiście! Do sezonowych kampanii warto się przygotować, aby...
Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał...
Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage'a? Koniecznie wypróbuj...