Czym są czynniki rankingowe? - Blog Artefakt

Czynniki rankingowe

/ Słownik SEO
Narzędzia i aplikacje internetowe

Czynniki rankingowe to zbiór ponad 200 elementów mających wpływ na pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Znaczenie poszczególnych czynników zmienia się dynamicznie wraz z update’ami algorytów Google. Obecnie największą rolę odgrywa:

  • Content – zawartość strony, w tym doskonale przygotowana treść pod względem jakości (ciekawe opisy, artykuły wzbogacone grafiką),
  • Linki prowadzące do strony, które pochodzą z wartościowych domen,
  • Mobile friendliness – dostosowanie serwisu do korzystania z urządzeń mobilnych (tablety, smartfony),
  • HTTPS – protokół mający wpływ na bezpieczeństwo korzystania z danej witryny,
  • RankBrain – sztuczna inteligencja wspierająca dostarczanie użytkownikom odpowiedniej treści.
Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...