Algorytm Google Koliber

/ Słownik SEO
Koliber Google

Koliber to algorytm Google, który został wprowadzony w 2013 roku, zmieniając sposób interpretowania zapytań wpisywanych do wyszukiwarki. Google lepiej rozpoznaje synonimy oraz kontekst haseł, ponieważ zamiast na pojedynczych słowach kluczowych koncentruje się na całych wyrażeniach interesujących internautę.

Dzięki wdrożonej aktualizacji po wpisaniu do wyszukiwarki zapytania Gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?, Google pokazuje wyniki odpowiadające na to pytanie, a związane wyłącznie z poszczególnymi wyrazami, którymi posłużył się internauta.

płyty winylowe warszawa -> gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?

Zgodnie z założeniami algorytmu treści na stronach internetowych powinny być nie tylko wartościowe i rozbudowane, ale również udzielać odpowiedzi na zapytania, które mogą zadać użytkownicy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy...
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...