Co to jest algorytm Google Koliber i jak działa w wyszukiwarce? - Blog Artefakt

Algorytm Google Koliber

/ Słownik SEO
Koliber Google

Koliber to algorytm Google, który został wprowadzony w 2013 roku, zmieniając sposób interpretowania zapytań wpisywanych do wyszukiwarki. Google lepiej rozpoznaje synonimy oraz kontekst haseł, ponieważ zamiast na pojedynczych słowach kluczowych koncentruje się na całych wyrażeniach interesujących internautę.

Dzięki wdrożonej aktualizacji po wpisaniu do wyszukiwarki zapytania Gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?, Google pokazuje wyniki odpowiadające na to pytanie, a związane wyłącznie z poszczególnymi wyrazami, którymi posłużył się internauta.

płyty winylowe warszawa -> gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?

Zgodnie z założeniami algorytmu treści na stronach internetowych powinny być nie tylko wartościowe i rozbudowane, ale również udzielać odpowiedzi na zapytania, które mogą zadać użytkownicy.

Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11...
Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony...
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne?...
Prezentujemy kalendarz marketera 2019, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i...