Algorytm Google Koliber

/ Słownik SEO
Koliber Google

Koliber to algorytm Google, który został wprowadzony w 2013 roku, zmieniając sposób interpretowania zapytań wpisywanych do wyszukiwarki. Google lepiej rozpoznaje synonimy oraz kontekst haseł, ponieważ zamiast na pojedynczych słowach kluczowych koncentruje się na całych wyrażeniach interesujących internautę.

Dzięki wdrożonej aktualizacji po wpisaniu do wyszukiwarki zapytania Gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?, Google pokazuje wyniki odpowiadające na to pytanie, a związane wyłącznie z poszczególnymi wyrazami, którymi posłużył się internauta.

płyty winylowe warszawa -> gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?

Zgodnie z założeniami algorytmu treści na stronach internetowych powinny być nie tylko wartościowe i rozbudowane, ale również udzielać odpowiedzi na zapytania, które mogą zadać użytkownicy.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...