Algorytm Google Koliber

/ Słownik SEO
Koliber Google

Koliber to algorytm Google, który został wprowadzony w 2013 roku, zmieniając sposób interpretowania zapytań wpisywanych do wyszukiwarki. Google lepiej rozpoznaje synonimy oraz kontekst haseł, ponieważ zamiast na pojedynczych słowach kluczowych koncentruje się na całych wyrażeniach interesujących internautę.

Dzięki wdrożonej aktualizacji po wpisaniu do wyszukiwarki zapytania Gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?, Google pokazuje wyniki odpowiadające na to pytanie, a związane wyłącznie z poszczególnymi wyrazami, którymi posłużył się internauta.

płyty winylowe warszawa -> gdzie kupić płyty winylowe w Warszawie?

Zgodnie z założeniami algorytmu treści na stronach internetowych powinny być nie tylko wartościowe i rozbudowane, ale również udzielać odpowiedzi na zapytania, które mogą zadać użytkownicy.

Najnowsze artykuły na blogu:
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie...
Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą...