Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
19.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

ClickShop oraz Shoper to jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych. Panele administracyjne są stosunkowo intuicyjne w obsłudze i pozwalają również na wprowadzanie zmian w sekcji <head> w kodzie strony np. w celu dodania metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Jak to zrobić?

Poniższa instrukcja dotyczy weryfikacji witryny w GSC zarówno w ClickShop, jak i Shoper.

  1. Logujemy się do panelu i przechodzimy do zakładki Konfiguracja.

  1. Następnie wybieramy opcję Integracje → Integracje własne.

  1. Pojawi się edytor, gdzie powinniśmy wkleić metatag weryfikacyjny Google Search Console.

  1. I gotowe! Po zapisaniu zmian nasza witryna jest już poprawnie połączona z usługą Google Search Console, a dane o stanie strony internetowej pojawią się w ciągu kilku dni.

Gdzie znajduje się metatag weryfikacyjny Google Search Console?

Jeśli usługa została już dodana, ale jeszcze nie zweryfikowana w GSC, należy kliknąć w przycisk Zarządzaj usługą → Zweryfikuj tę usługę na stronie głównej. Pojawi się ekran z różnymi sposobami weryfikacji witryny. Klikamy w Metody Alternatywne → Tag HTML.

Poprawna weryfikacja witryny w usłudze Search Console daje dostęp do wielu funkcji ułatwiających optymalizację i pozycjonowanie strony internetowej.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt