Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
06.12.2016 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Nowe wytyczne dotyczące pliku sitemap.xml

Nowe wytyczne dotyczące pliku sitemap.xml

Google, Yahoo! oraz Microsoft przyjęły nowy skrypt Sitemap 0.90. Tym samym zmieniły się wytyczne dotyczące pliku sitemap.xml, który przesyłany jest np. w Google Search Console w celu lepszej indeksacji strony.

Aktualnie pojedynczy plik sitemap.xml może obejmować do 50 tys. linków, a jego wielkość nie powinna przekraczać 50 MB (uprzedni limit wynosił 10 MB).  W przypadku gdy witryna zawiera o wiele więcej adresów URL, należy przygotować kilka Sitemap.

Ponadto plik tekstowy sitemap.xml musi spełniać poniższe wymogi:

  • Należy przesłać pełne adresy URL; każdy URL powinien znajdować się w osobnym wierszu,
  • Niezbędne jest zapisanie pliku z kodowaniem UTF-8,
  • Przesyłane są wyłącznie adresy URL – w pliku nie mogą znaleźć się żadne dodatkowe informacje,
  • Plik można nazwać dowolnie,
  • Adresy URL powinny być zgodne ze standardem RFC-3986 dla identyfikatorów URI oraz standardem RFC-3987 dla identyfikatorów IRI.

Poprawną sitemapę przygotujesz z pomocą: https://www.sitemaps.org/pl/protocol.html

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt