Raport Powracający klienci i Popularne godziny w Google Moja Firma - Blog Artefakt

Nowe raporty w Google Moja Firma: Powracający klienci i Popularne godziny

/ SEO
Artefakt Google Maps

Posiadając wizytówkę Google Maps, mamy dostęp do statystyk. Sprawdzimy m.in. jaka jest liczba wyświetleń naszego profilu w mapach Google oraz w wyszukiwarce, czy nasze zdjęcia cieszą się popularnością, a także ile osób łączyło się z nami bezpośrednio z mobilnej wyszukiwarki. Do dyspozycji są także dwa nowe raporty: Powracający klienci oraz popularne godziny.

Analizuj popularność swojej wizytówki i swojego lokalu

Wspomniane raporty są w fazie wdrożeń na poszczególnych kontach Google Moja Firma, więc nie wszyscy właściciele i osoby zarządzające wizytówkami mogą już teraz zapoznać się z nowymi wykresami znajdującymi się w zakładce Statystyki.

nowe raporty

Źródło: https://plus.google.com/

Powracający Klienci to raport grupujący użytkowników ze względu na ilość odwiedzin naszego profilu GMF. Dzięki niemu dowiemy się, czy nasza wizytówka cieszy się większą popularnością wśród nowych czy powracających użytkowników. Dane o ruchu możemy filtrować według okresów: 1 tygodnia, 1 miesiąca lub 1 kwartału. Nam niestety na razie nie udało się zobaczyć takiego raportu z danymi.

Nowe raporty GMF

Z kolei wykres Popularne godziny prezentuje, w jakie dni i o jakiej porze do naszego sklepu lub biura przychodzi najwięcej klientów. Podobny wykres pokazuje się czasami pod naszą wizytówką wyświetloną w wynikach wyszukiwania. Są to więc dane ogólnodostępne, ale na ich podstawie możemy np. zwiększyć ilość obsługi w dni cieszące się największym zainteresowaniem.

Warto przeglądać, co dzieje się na profilu w Google Moja Firma. Już teraz możemy przeglądać 9 raportów. Kto wie, czy w przyszłości nie pojawią się kolejne statystyki, pomagające w prowadzeniu lokalnego biznesu.

 

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...