Rozszerzenia cen dostępne w przesuwanych kartach w mobile

/ SEM
Smartfon w rękach użytkowników

Pojawienie się cen w reklamach AdWords może skutecznie zachęcić klientów do zapoznania się ze szczegółową ofertą reklamodawcy. Aby użytkownik zobaczył w SERP wartość sprzedawanych produktów, należy skorzystać z rozszerzenia cen.

 

Price extension w formie przesuwanych kart

W połowie lipca Google ogłosiło wprowadzenie rozszerzenia cen. Nowa opcja AdWords przygotowana została z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. Na pierwszych pokazowych screenach mogliśmy zobaczyć, że ceny w price extension wyświetlą się w postaci tradycyjnej listy tuż pod treścią reklamy.

W tym tygodniu gigant z Kalifornii poinformował, że nowe rozszerzenie będzie miało nieco inną formę. Ceny przedstawione zostaną na przesuwanych kartach – price extension przyjmie postać karuzeli. Nowy wygląd możemy zobaczyć na poniższym screenie.

 

Rozszerzenia cen aktualnie dostępne są w 11 językach, w tym w j. polskim. W najbliższym czasie dodanych zostanie kolejnych 10 wersji językowych w tej funkcjonalności. Aktualizowane są także waluty, w których będą pojawiały się ceny. Konfiguracja price extension nie jest trudna, a w razie problemów można skorzystać z supportu Google.

Najnowsze artykuły na blogu:
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...