Rozszerzenia cen dostępne w przesuwanych kartach w mobile

/ SEM
Smartfon w rękach użytkowników

Pojawienie się cen w reklamach AdWords może skutecznie zachęcić klientów do zapoznania się ze szczegółową ofertą reklamodawcy. Aby użytkownik zobaczył w SERP wartość sprzedawanych produktów, należy skorzystać z rozszerzenia cen.

 

Price extension w formie przesuwanych kart

W połowie lipca Google ogłosiło wprowadzenie rozszerzenia cen. Nowa opcja AdWords przygotowana została z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. Na pierwszych pokazowych screenach mogliśmy zobaczyć, że ceny w price extension wyświetlą się w postaci tradycyjnej listy tuż pod treścią reklamy.

W tym tygodniu gigant z Kalifornii poinformował, że nowe rozszerzenie będzie miało nieco inną formę. Ceny przedstawione zostaną na przesuwanych kartach – price extension przyjmie postać karuzeli. Nowy wygląd możemy zobaczyć na poniższym screenie.

 

Rozszerzenia cen aktualnie dostępne są w 11 językach, w tym w j. polskim. W najbliższym czasie dodanych zostanie kolejnych 10 wersji językowych w tej funkcjonalności. Aktualizowane są także waluty, w których będą pojawiały się ceny. Konfiguracja price extension nie jest trudna, a w razie problemów można skorzystać z supportu Google.

 

Najnowsze artykuły na blogu:
Skuteczny mailing pomaga zmniejszyć współczynnik porzuconych koszyków. Podpowiadamy, na co należy...
Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak...
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...