Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce. Podpowiadamy, jak zaprojektować sekcje z polecanymi produktami.
Czytaj więcej
Pracownicy na home office powinni być motywowani tak samo jak pracownicy wykonujący obowiązki w biurze. Sprawdź porady dotyczące sposobów motywowania na pracy zdalnej.
Czytaj więcej
Planowanie budżetu Google Ads wymaga przeprowadzenia analizy konkurencyjności fraz, na które chcemy się wyświetlać. Podpowiadamy, jak oszacować koszty kampanii Google Ads.
Czytaj więcej
Chciałbyś zaistnieć na jednym z serwisów pośredniczących w sprzedaży online? Poznaj nasz przegląd najpopularniejszych marketplaces w polskim e-commerce!
Czytaj więcej
Prezentujemy ranking 4 narzędzi wspierających wysyłkę newsletterów - sprawdź, jakie systemy są najlepsze do realizacji e-mail marketingu.
Czytaj więcej
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować klientów. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć.
Czytaj więcej
Budowanie zaufania i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami można bardzo łatwo realizować za pomocą marketing automation. Opowiadamy, na czym polega automatyzacja marketingu.
Czytaj więcej