Konfigurowanie audience targeting na poziomie kampanii w AdWords - Blog Artefakt

Konfigurowanie audience targeting na poziomie kampanii w AdWords

09.12.2016 / SEM
Targetowanie kampanii

Remarketing jest skuteczną metodą przyciągania uwagi użytkownika. Dlatego Google rozszerzyło jakiś czas temu możliwość kierowania reklam na listy remarketingowe również na kampanie w wyszukiwarce. Do tej pory, aby dodać listę remarketingową do kampanii kierowanej na sieć wyszukiwania, należało skonfigurować poszczególne grupy reklam w panelu AdWords. Google w końcu postanowiło ułatwić pracę reklamodawcom, uruchamiając opcję dodawania listy odbiorców na poziomie kampanii.

Listy remarketingowe

Reklamodawcy nadal mają możliwość konfigurowania list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce (RLSA) na poziomie grup reklam. Jednak dodawanie odbiorców z poziomu kampanii oszczędzi sporo czasu i pozwoli zwiększyć efektywność działań marketingowych. Ułatwi to m.in. ustawianie stawek oraz zoptymalizowanie całej kampanii reklamowej. Jednak jeśli chcemy dodać listy remarketingowe zbiorczo na poziomie kampanii, musimy usunąć najpierw te, które są obecnie dodane na poziomie grup reklam.

O kierowaniu na grupę docelową dowiesz się więcej z supportu Google: https://support.google.com/adwords/editor/answer/1052569?hl=pl.

Również na naszym blogu
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...