Konfigurowanie audience targeting na poziomie kampanii w AdWords - Blog Artefakt

Konfigurowanie audience targeting na poziomie kampanii w AdWords

/ SEM
Targetowanie kampanii

Remarketing jest skuteczną metodą przyciągania uwagi użytkownika. Dlatego Google rozszerzyło jakiś czas temu możliwość kierowania reklam na listy remarketingowe również na kampanie w wyszukiwarce. Do tej pory, aby dodać listę remarketingową do kampanii kierowanej na sieć wyszukiwania, należało skonfigurować poszczególne grupy reklam w panelu AdWords. Google w końcu postanowiło ułatwić pracę reklamodawcom, uruchamiając opcję dodawania listy odbiorców na poziomie kampanii.

Listy remarketingowe

Reklamodawcy nadal mają możliwość konfigurowania list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce (RLSA) na poziomie grup reklam. Jednak dodawanie odbiorców z poziomu kampanii oszczędzi sporo czasu i pozwoli zwiększyć efektywność działań marketingowych. Ułatwi to m.in. ustawianie stawek oraz zoptymalizowanie całej kampanii reklamowej. Jednak jeśli chcemy dodać listy remarketingowe zbiorczo na poziomie kampanii, musimy usunąć najpierw te, które są obecnie dodane na poziomie grup reklam.

O kierowaniu na grupę docelową dowiesz się więcej z supportu Google: https://support.google.com/adwords/editor/answer/1052569?hl=pl.

Również na naszym blogu
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...
Za pośrednictwem Search Console rozesłane zostały powiadomienia o przejściu serwisów na...