4 reklamy Google Adwords w Polsce - Blog Artefakt

4 reklamy Google Adwords w Polsce

11.02.2016 / SEM
Google Adwords

W grudniu świat obiegły informacje, że Google zamierza wprowadzić 4 linki sponsorowane wyświetlane nad wynikami organicznymi. Na początku testy były prowadzone w Stanach Zjednoczonych i w Niemczech. Od niedawna cztery reklamy Google Adwords można zobaczyć w polskich wynikach wyszukiwania.

Brak miejsca dla wyników organicznych

Osoby sceptycznie nastawione do pozycjonowania, mogą zadać pytanie, czy inwestowanie w działania SEO będzie miało sens, jeśli Google postanowi zostawić 4 reklamy? W naszej opinii najlepsze efekty można uzyskać dzięki połączeniu działań SEO i SEM. Jednak testowane zmiany spowodują, że użytkownicy po załadowaniu strony nie będą mieli możliwości zapoznania się z wynikami organicznymi przed przesunięciem paska ekranu. Linki sponsorowane, mapki Google czy podpowiedzi z galerii obrazów przykują uwagę internautów i skierują ją na reklamowane treści. W dodatku po prawej stronie już od dawna pojawia się kolumna z promowanymi stronami, które mogą odpowiadać zapytaniom użytkowników.

 

4 reklamy AdWords

Twórz skuteczne reklamy Google Adwords

Zmiany, które coraz częściej wprowadza Google, pokazują, że amerykański gigant zamierza przede wszystkim promować serwisy inwestujące w SEM. Stworzenie skutecznej reklamy nie jest takie poste. Należy pamiętać o trafności haseł i sloganów do określonych słów kluczowych, a także zaproponować konkurencyjną stawkę CPC na aukcji reklam. Przydatny okazuje się także podgląd reklam Google, za pomocą którego możemy sprawdzić, jak wygląda nasz przekaz reklamowy, zanim zostanie on wyświetlony użytkownikowi. Treści reklamowe możesz oczywiście tworzyć samodzielnie lub skorzystać z pomocy kwalifikowanych specjalistów Google AdWords.

 

Również na naszym blogu
Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w...
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...