Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce 08.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce

Właściwie zoptymalizowanie serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych stanowi podstawę w osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonując naszą stronę internetową, pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach, które z całą pewnością będą pomocne w osiągnięciu zamierzonego celu. Czytaj wiecej
SPAM w Google Analytics – jak się bronić? 01.09.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

SPAM w Google Analytics – jak się bronić?

Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć? Czytaj wiecej
Nadawanie uprawień w Google Analytics 16.08.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Nadawanie uprawień w Google Analytics

Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie regionalne strony firmowej – porady eksperta Artefakt.pl 11.08.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie regionalne strony firmowej – porady eksperta Artefakt.pl

Strategia pozycjonowania lokalnego ma na celu wypromowanie działalności w ramach miasta czy regionu. Dowiedz się, czym jest Local SEO i w jaki sposób możesz zapewnić swojej firmie sukces dzięki pozycjonowaniu lokalnemu. Czytaj wiecej
6 powodów, dlaczego firma SEO nie może zagwarantować określonej pozycji w wyszukiwarce 27.07.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

6 powodów, dlaczego firma SEO nie może zagwarantować określonej pozycji w wyszukiwarce

Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów! Czytaj wiecej
Add stop – nowa funkcjonalność w mobilnej aplikacji Google Maps 05.07.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Add stop – nowa funkcjonalność w mobilnej aplikacji Google Maps

W aplikacji mobilnej Google Maps wprowadzone zostały zmiany, które ułatwią wyznaczanie trasy. Aktualnie można wprowadzić kilka punktów docelowych, dzięki czemu możemy określić, przez jakie miejsca chcemy przejechać lub gdzie chcemy się zatrzymać. Czytaj wiecej
Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a 29.06.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a

Google przygotował nowe certyfikaty dla wyjątkowych firm: Premier Google Partner. Tylko najbardziej aktywne agencje mogą uzyskać to wyróżnienie i należeć do grona najlepszych. Dodatkowo każda firma otrzymuje specjalizacje partnerskie, potwierdzające posiadanie wyjątkowych kompetencji. Czytaj wiecej
Zmiany w Google Maps: 1 reklama i 2 wyniki organiczne w Local Pack oraz etykieta Deal 27.06.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Zmiany w Google Maps: 1 reklama i 2 wyniki organiczne w Local Pack oraz etykieta Deal

Specjaliści SEO będą musieli zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem, czyli pojawieniem się reklamy w Local Pack. Zmniejszenie liczby lokalnych wyników organicznych z 3 na 2 wymusi podejmowanie skuteczniejszych działań tak, aby znaleźć się na mapkach Google. Czytaj wiecej
Strategia pozycjonowania przy niskim budżecie 15.06.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Strategia pozycjonowania przy niskim budżecie

Dysponując niskim budżetem, należy bardzo dokładnie przemyśleć strategię pozycjonowania, aby była ona skuteczna. Posiadając ograniczone środki finansowe, także można osiągnąć ponadprzeciętne efekty, wpływające na wzrost konwersji. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt