min
min
Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom na urządzeniach mobilnych. Sprawdź, na czym polegają kampanie wideo z reklamami w przerywniku!
min
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
min
Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.
min
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
min
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
min
Linki (odnośniki, hiperłącza) to odwołania zamieszczone na stronie internetowej prowadzące do dowolnego miejsca na tej stronie, innej podstrony serwisu lub dowolnej domeny.
min
Do tej pory mogliśmy ustawiać atrybut follow lub nofollow w linkach wychodzących ze strony. Google postanowiło wprowadzić 2 nowe rodzaje linków: sponsored i ugc, Wyjaśniamy, kiedy należy je stosować!
min
Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować.
min
Zastanawiasz się nad założenie strony internetowej na Wix? Przejrzeliśmy jego możliwości pod kątem pozycjonowania. Sprawdź, czy warto posiadać na tym systemie CMS serwis.
min
Poznaj 11 taktyk na generowanie leadów sprzedażowych. Wybierz skuteczne metody i zdobywaj klientów!
min
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i jej użyteczność? Oto kilka wskazówek.
min
Strona na Facebooku pomaga promować działalność fotograficzną i pozyskiwać nowe zlecenia fotograficzne. Jak skutecznie prowadzić fanpage? Poznaj 7 wskazówek dla fotografów!
min
Copywriterzy nagminnie popełniają 8 podstawowych błędów, pisząc treści SEO. Jesteś ciekawy, czy ich nie popełniasz? Przeczytaj nasz wpis!
min
Przygotowanie strony internetowej, która będzie konwertowała, wymaga zbadania potrzeb i oczekiwań użytkowników. Poznaj 9 elementów, które decydują o pozyskaniu uwagi klientów!
min
Jak zwiększyć widoczność biura tłumaczeń w internecie? Oto kilka wskazówek, jak zaplanować strategię marketingu internetowego dla usług tłumaczeniowych.
min
Skuteczny mailing biznesowy wymaga respektowania pewnych zasad etykiety biznesowej. Podpowiadamy, co jakich wskazówek warto się stosować.
min
Hasło zyskujące na popularności. Sprawdź czym jest i jak działa marketing afiliacyjny. Poznaj przykłady kampanii afiliacyjnych oraz zapoznaj się z ciekawostkami dotyczącymi tego zagadnienia. Zapraszamy!
min
Przemyślane linkowanie wewnętrzne wspiera proces pozycjonowania strony internetowej, a także sprzyja generowaniu konwersji i zmniejszeniu współczynnika odrzuceń. Podpowiadamy, jak poprawie wdrożyć linkowanie wewnętrzne w obrębie serwisu na kilka sposobów przyjaznych SEO.
min
Semantyczne słowa kluczowe pomagają nasycić treść frazami, które wspomogą pozycjonowanie serwisu bez narażania się na keyword stuffing.
min
Zastanawiasz się, jak promować małą firmę w internecie? Przygotowaliśmy 9 wskazówek!
min
WordPress to najpopularniejszy system do tworzenia stron internetowych. Jest jednym z najbardziej przyjaznych systemów dla Google. Pozycjonowanie i optymalizacja strony opartej na WordPresie to bardzo dobre rozwiązanie. Zobacz wszystkie niezbędne kroki przy pozycjonowaniu strony w tym systemie.
min
Opisy na Instagramie mogą zwiększyć widoczność postów. W jaki sposób redagować i prezentować treści na Insta? Podrzucamy garść wskazówek!
min
Jeśli Twoja strona ucierpiała po kolejnym core update’cie, koniecznie sprawdź wskazówki od Google. Postaw na poprawę jakości treści i dostarczenie jak najlepszego contentu użytkownikowi!
min
Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule podpowiadamy, na jakie elementy strony zwrócić uwagę podczas optymalizacji.