19.03.2019
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Najnowsza aktualizacja algorytmu Google
Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core Update. Jakie domeny wzrosły, a jakie spadły? Poznaj obserwacje specjalistów Artefakt!
Czytaj więcej
05.02.2019
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO?
W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji językowej. Jak to wpłynie na działania SEO?
Czytaj więcej
05.12.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
12 sposobów na ocieplenie wizerunku firmy w internecie
Jak kreować wizerunek w internecie i zadbać o dobre imię firmy? Przedstawiamy 12 sposobów na zbudowanie dobrej reputacji w sieci!
Czytaj więcej
10.10.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych, na których nam najbardziej zależy. Pobierz darmowy panel informacyjny!
Czytaj więcej
28.08.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Podstrony serwisu, które warto zablokować przed robotami Google
Nie wszystkie podstrony serwisu powinny znaleźć się w indeksie wyszukiwarki. Poznaj 9 typów podstron, które warto zablokować przed indeksacją.
Czytaj więcej
27.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Biura architektoniczne widoczne w internecie – marketing internetowy dla architekta
Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować usługi projektowe.
Czytaj więcej
26.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie?
Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są w oparciu o prawdziwe dane. Skorzystaj z naszych wskazówek!
Czytaj więcej
18.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony
Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów!
Czytaj więcej
13.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Deweloper w social media – promocja inwestycji mieszkaniowych w mediach społecznościowych
Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie działania podejmować na Facebooku, Instagramie, Twitterze.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę