min
min
Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę?
min
Inteligentne kampanie w sieci reklamowej pozwalają na zautomatyzowanie procesu tworzenia reklam. Dzięki nim można dotrzeć do potencjalnych klientów na wszystkich etapach procesu zakupowego.
min
Google wprowadza nowy snippet do wyników wyszukiwania. Jeśli posłużymy się zapytaniem z wyrażeniem "blog", pojawi się sekcja zawierająca wyłącznie serwisy blogowe. Dzięki temu szybciej dotrzemy do popularnych blogerskich treści.
min
Mobilna wyszukiwarka Grafiki została rozbudowana o kolejną sekcję o nazwie Pomysły na stylizację (Style ideas). Nowa funkcjonalność pozwala sprawdzić, jak będą komponowały się wybrane przez nas produkty z pozostałymi elementami garderoby.
min
11 kwietnia Google zorganizowało wydarzenie dla firm z sektora B2B, w którym wzięliśmy udział. Naszą wiedzą na temat reklamy AdWords dzieliliśmy się z dolnośląskimi przedsiębiorcami. Wśród prelegentów pojawiły się także dwie inne agencje interaktywne oraz przedstawiciele Google'a.
min
Google rezygnuje z reklam displayowych wyświetlanych na kanałach YouTube, których łączna liczba wyświetleń nie przekracza 10 tysięcy. Nowe zasady mają przede wszystkim chronić reklamodawców przed wyświetlaniem reklam przy kontrowersyjnych wideo.
min
Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy.