Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords? 18.06.2018 | czas czytania: min | SEM

Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords?

Zastanawiasz się nad wyborem agencji SEM do obsługi kampanii Google AdWords? Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę, podejmując decyzję. Czytaj więcej
Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022 13.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022

Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google. Czytaj więcej
Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik 12.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik

Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords jest pytanie o fakturę za usługę AdWords. Gdzie ją pobrać? Jak ją rozliczyć? Czytaj więcej
Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma 08.06.2018 | czas czytania: min | SEO

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post - wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce. Czytaj więcej
Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji? 05.06.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?

Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji! Czytaj więcej
Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r. 28.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.

Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku. Czytaj więcej
Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta? 24.05.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta?

Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i obowiązki użytkowników. Niektóre zmiany trzeba zaakceptować, inne można w dowolnej chwili dostosować w ustawieniach konta. Czytaj więcej
Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO? 14.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO?

W supporcie Google pojawiły się nowe wytyczne dot. optymalizacji grafiki na stronach internetowych. Co się zmieniło i na co zwrócić uwagę w zakresie SEO Image? Czytaj więcej
Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning 10.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning

Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt