24.06.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
SXO – czym jest search experience optimization?
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej
21.06.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?
Czytaj więcej
27.05.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.
Czytaj więcej
23.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.
Czytaj więcej
12.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce
Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje.
Czytaj więcej
02.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej
16.02.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?
Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs.
Czytaj więcej
12.02.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?
Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej...
Czytaj więcej
12.02.2021
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta?
Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę