Pobieranie zgód od użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową to obecnie wymóg prawny. Właściciele serwisów, na których nie została wdrożona najnowsza wersja systemu zarządzania zgodami, czyli Consent Mode V2, nie będą w stanie m.in. skorzystać z pełnego potencjału Google Analytics. Podpowiadamy, jak i kiedy warto dokonać aktualizacji.
Czytaj więcej
Passage indexing (tzw. passage ranking) to funkcja Google, która umożliwia wybranie jednego fragmentu treści ze strony i wyświetlenie go jako bezpośredniej odpowiedzi na zapytanie wpisane w wyszukiwarkę. Mechanizm ten analizuje treści stron internetowych i selekcjonuje najbardziej trafne części tekstu, by móc od razu zaprezentować odpowiedź na pytanie użytkownika. Takie rozwiązanie ma zapewnić komfort, ponieważ internauci nie muszą klikać w każdy wynik wyszukiwania, by znaleźć odpowiednią treść.
Czytaj więcej
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
Czytaj więcej
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
Czytaj więcej
Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.
Czytaj więcej
Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!
Czytaj więcej
Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video.
Czytaj więcej
Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.
Czytaj więcej
Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.
Czytaj więcej