blog firmowy

Blog firmowy

czas czytania: 5

min

Blog firmowy pomaga skutecznie promować biznes w internecie. Materiały powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością m.in. pomagają pozyskiwać klientów.

optymalizacja e-sklepu

10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym

czas czytania: 5

min

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.

Analityka internetowa

Jak sprawdzić linki prowadzące do strony? 5 narzędzi do analizy backlinków!

czas czytania: 5

min

Profil linków zwrotnych (tzw. backlinks) należy regularnie analizować, aby w porę wykryć spam i niskiej jakości odnośniki. W tym celu warto skorzystać z kilku narzędzi. Przedstawiamy 5 pomocnych aplikacji!

analityka internetowa e-commerce

7 błędów popełnianych w analizie danych strony internetowej

czas czytania: 5

min

Analizowanie danych o ruchu dostarcza cennych informacji, dzięki którym można m.in. udoskonalić działanie strony internetowej. Zdobywając doświadczenie, łatwo się pomylić. Poznaj 7 przykładowych błędów popełnianych w analizie e-commerce!

Płatności przez internet

Wzrost prowizji na Allegro – wypróbuj Google Shopping jako kanał sprzedaży

czas czytania: 5

min

Jeśli Twój biznes online ucierpiał na kolejnych podwyżkach prowizji w serwisie Allegro, polecamy wypróbować kampanie produktowe w AdWords. Zakupy Google (Google Shopping) nie wymagają dużych budżetów na promocję w wyszukiwarce.

Narzędzia i aplikacje internetowe

3 narzędzia do pomiaru długości Title i Description w wynikach wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Wyszukiwarka wyświetla ograniczoną liczbę znaków znaczników Title oraz Description. Jak sprawdzić, czy przygotowany tytuł i opis strony zmieszczą się w wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z narzędzi do prezentacji SERP!

Blog firmowy

Jak prowadzić bloga firmowego, który pomoże pozyskać klientów?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się nad rozwijaniem treści na swojej stronie internetowej? Zastanów się nad blogiem firmowym. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi jego prowadzenia.

optymalizacja e-sklepu

Popularne darmowe skrypty e-commerce

czas czytania: 5

min

Rynek e-commerce cały czas się rozwija. Żeby zaistnieć w Internecie, trzeba wykorzystywać najlepsze rozwiązania. Poznaj najpopularniejsze darmowe skrypty do tworzenia sklepów internetowych oraz zobacz, czym się od siebie różnią.

seo techniczne

Jak skrócić czas ładowania strony? – 6 wskazówek

czas czytania: 5

min

Szybkość ładowania strony wpływa na pozyskanie wartościowego ruchu, generowanie konwersji oraz pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak poprawić page speed strony? Skorzystaj z naszych 6 wskazówek na optymalizację czasu wczytywania strony!

seo techniczne

Google ostrzega: zabezpiecz swoją stronę protokołem HTTPS i certyfikatem SSL!

czas czytania: 5

min

Strony, które nie przeszły na protokół HTTPS zostaną oznaczone w przeglądarce jako niebezpieczne – ostrzega Google w powiadomieniach rozsyłanych przez Google Search Console. Aby tego uniknąć, należy wdrożyć certyfikat SSL.

Publikacja zdjęć w internecie

Jak usunąć zdjęcia z wizytówki Google Moja Firma dodane przez lokalnych przewodników?

czas czytania: 5

min

Jeśli na Twojej wizytówce w Google Moja Firma znajdują się niewłaściwe zdjęcia, poproś Google o ich usunięcie. Sprawdź, jak zgłosić błędną fotografię na profilu w Google Maps.

pozycjonowanie stron internetowych

Poprawna hierarchia nagłówków, czyli jak skutecznie stosować nagłówki H1-H6

czas czytania: 5

min

Zamieszczając tekst na stronie internetowej, należy pamiętać nagłówkach HTML. Podpowiadamy, jak poprawnie stosować nagłówki H1 do H6, aby tekst był atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki.

Google Analytics

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

czas czytania: 5

min

Osoby posiadające konto Google mogą przetestować wersję demonstracyjną Google Analytics. Dane pochodzą z Google Merchandise Store, dzięki czemu można przetestować generowanie realnych raportów, analizę danych i dostęp do poszczególnych sekcji w panelu.

social media facebook

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!

czas czytania: 5

min

Zmień cover photo na stronie na Facebooku na wideo w tle. Zwiększysz zaangażowanie fanów i wyprzedzisz konkurencję. Podpowiadamy, jak krok po kroku dodać filmik do tła fanpage'a.

Blog firmowy

Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas

czas czytania: 5

min

Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści!

Połączenia telefoniczne przez internet

Jak zrobić klikalny numer telefonu jako link na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

W zakładce kontakt na stronie internetowej warto podlinkować numer telefonu, aby stał się on elementem klikalnym i pozwolił użytkownikom mobilnym szybkie wykonanie połączenia. Podpowiadamy, jak to zrobić!

Anchor tekst

Rodzaje anchor textów i ich wpływ na pozycjonowanie

czas czytania: 5

min

Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, zwykle wyróżniająca się kolorem od tekstu zamieszczonego na stronie. Istnieje kilka rodzajów anchorów. Które z nich najlepiej stosować podczas pozycjonowania serwisu?

sklep internetowy

Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż?

czas czytania: 5

min

Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe.

sklep internetowy

Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce!

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem.

teksty seo dlugi czy krotki tekst

Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie

czas czytania: 5

min

Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej – długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe.

Blog firmowy

10 korzyści prowadzenia bloga firmowego!

czas czytania: 5

min

Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści.

black hat seo

Black Hat SEO – działania, które narażą Twój serwis na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania!

czas czytania: 5

min

Black Hat SEO to praktyki z zakresu pozycjonowania, które naruszają wytyczne Google i mogą narazić serwis na utratę pozycji w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakich praktyk SEO powinieneś unikać.

Internet w telefonie

Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Osoby poszukujące hoteli za pomocą mobilnej wyszukiwarki mogą korzystać z nowych opcji – etykiet cen oraz ikon podsumowujących najważniejsze cechy obiektu hotelowego. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję o rezerwacji pokoju.

local seo

Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować?