min
min
Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.
min
Skuteczny mailing biznesowy wymaga respektowania pewnych zasad etykiety biznesowej. Podpowiadamy, co jakich wskazówek warto się stosować.
min
Budowanie zaufania i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami można bardzo łatwo realizować za pomocą marketing automation. Opowiadamy, na czym polega automatyzacja marketingu.
min
Poszukujesz sposobu na zapamiętanie długich, bezpiecznych haseł? Najlepiej skorzystaj z jednego z najlepszych menedżerów haseł. Podpowiadamy, jak go wybrać.
min
Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy. Sprawdź, na co uważać przy namingu i jakimi zasadami warto się kierować.
min
Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie.
min
Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads? Podpowiadamy, jak udostępnić konto reklamowe partnerowi. Skorzystaj z jednego z 3 sposobów!
min
Robimy przegląd najpopularniejszych social media pod kątem transmisji na żywo. Sprawdź, w jaki sposób możesz korzystać z live streamingu na FB, Instagramie czy LinkedIn.
min
Google zmienia sposób wyświetlania zapytań z boksami Direct Answer – strona z DA znika z pierwszej strony organicznych wyników wyszukiwania. Jak to wpłynie na klikalność serwisów w rankingu Google?
min
Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję!
min
Prowadzenie lokalnego biznesu nie wyklucza z promocji na Instagramie. Lokalne marki doskonale radzą sobie z angażowaniem społeczności, a my podpowiemy Ci, jak robić to skutecznie.
min
Zastanawiasz się, czym jest parametr fbclid i chciałbyś go wykluczyć z danych w Google Analytics? Podpowiadamy, jak to zrobić.
min
Spotkał Cię kryzys w social media? Mamy kilka wskazówek, jak sobie z nim poradzić. Doradzamy też, jak zapobiegać burzom w internecie.
min
Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w Google Analytics.
min
Google od kwietnia przestaje wspierać data-vocabulary.org, więc jeśli w Google Search Console otrzymałeś powiadomienie o błędach w menu nawigacyjnym, koniecznie przejdź na schema.org.
min
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
min
Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest legalnym działaniem. Podpowiadamy, jakie są ustalenia poszczególnych portali społecznościowych.
min
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!
min
Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych.
min
Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google.
min
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe – rozliczyć się z podatku VAT i podatku dochodowego. Sprawdź, czy powinieneś poprawić deklarację podatkową.
min
Podsumowujemy działania, które podejmowaliśmy w 2019 r. dla naszych klientów w zakresie analityki internetowej. Pracowaliśmy sporo na Google Data Studio i Tag Managerze.
min
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w ramach prowadzonej działalności!
min
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad.