Blog firmy Artefakt

Pozycjonowanie | Google Ads | Analityka | Content Marketing

book brand identyfikacja firmy

Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci

czas czytania: 5

min

Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.

kiedy wysyłać maile biznesowe

Kiedy najlepiej wysyłać maile biznesowe? Poradnik skutecznego mailingu biznesowego

czas czytania: 5

min

Skuteczny mailing biznesowy wymaga respektowania pewnych zasad etykiety biznesowej. Podpowiadamy, co jakich wskazówek warto się stosować.

marketing automation

Marketing automation – jak go wykorzystać w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Budowanie zaufania i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami można bardzo łatwo realizować za pomocą marketing automation. Opowiadamy, na czym polega automatyzacja marketingu.

narzędzie do zarządzania hasłami

Jak wybrać najlepsze narzędzie do zarządzania hasłami?

czas czytania: 5

min

Poszukujesz sposobu na zapamiętanie długich, bezpiecznych haseł? Najlepiej skorzystaj z jednego z najlepszych menedżerów haseł. Podpowiadamy, jak go wybrać.

nazwa firmy jak ją stworzyć

Jak stworzyć dobrą nazwę firmy?

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy. Sprawdź, na co uważać przy namingu i jakimi zasadami warto się kierować.

jak dodać messenger na stronie internetowej

Jak dodać rozszerzenie Messenger na stronie internetowej i ułatwić kontakt z klientem?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie.

udostępnianie facebook ads agencji

Udostępnianie konta reklamowego Facebook Ads agencji reklamowej krok po kroku

czas czytania: 5

min

Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads? Podpowiadamy, jak udostępnić konto reklamowe partnerowi. Skorzystaj z jednego z 3 sposobów!

transmisje live na portalach społecznościowych

Relacje na żywo, czyli jak skutecznie zwiększyć zaangażowanie odbiorców w internecie

czas czytania: 5

min

Robimy przegląd najpopularniejszych social media pod kątem transmisji na żywo. Sprawdź, w jaki sposób możesz korzystać z live streamingu na FB, Instagramie czy LinkedIn.

Tablet

Featured Snippet Update: znikniesz z pierwszej strony wyników wyszukiwania, jeśli jesteś w Direct Answer

czas czytania: 5

min

Google zmienia sposób wyświetlania zapytań z boksami Direct Answer – strona z DA znika z pierwszej strony organicznych wyników wyszukiwania. Jak to wpłynie na klikalność serwisów w rankingu Google?

ranking systemy platności online

Najpopularniejsze systemy płatności w sklepach online – jakie bramki płatności warto wdrożyć w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję!

promocja lokalnego biznesu instagram

Promocja lokalnego biznesu na Instagramie. Jak robić to dobrze?

czas czytania: 5

min

Prowadzenie lokalnego biznesu nie wyklucza z promocji na Instagramie. Lokalne marki doskonale radzą sobie z angażowaniem społeczności, a my podpowiemy Ci, jak robić to skutecznie.

fbclid parametr

Jak wykluczyć (usunąć) parametr Facebook fbclid z danych Google Analytics?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czym jest parametr fbclid i chciałbyś go wykluczyć z danych w Google Analytics? Podpowiadamy, jak to zrobić.

kryzysy social media

Jak przetrwać kryzys w social mediach?

czas czytania: 5

min

Spotkał Cię kryzys w social media? Mamy kilka wskazówek, jak sobie z nim poradzić. Doradzamy też, jak zapobiegać burzom w internecie.

mierzenie ruchu z wizytówki gmf

Mierzenie ruchu z wizytówki Google Moja Firma w Google Analytics za pomocą UTM-ów. Szybka instrukcja

czas czytania: 5

min

Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w Google Analytics.

google search console błędy

Powiadomienie w Search Console o błędach w menu nawigacyjnym (breadcrumps). Google rezygnuje ze wsparcia data-vocabluary.org

czas czytania: 5

min

Google od kwietnia przestaje wspierać data-vocabulary.org, więc jeśli w Google Search Console otrzymałeś powiadomienie o błędach w menu nawigacyjnym, koniecznie przejdź na schema.org.

jak stosować hreflang

Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?

czas czytania: 5

min

Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.

prawa autorskie zdjęć w social media

Prawa autorskie na social media: jakie zdjęcia i grafikę publikować, by było to legalne?

czas czytania: 5

min

Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest legalnym działaniem. Podpowiadamy, jakie są ustalenia poszczególnych portali społecznościowych.

polityka prywatności

Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?

czas czytania: 5

min

Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!

kalendarz redakcyjny content marketing

Kalendarz redakcyjny content marketera i narzędzia do planowania publikacji treści

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych.

najpopularniejsze wyszukiwania w google

Najpopularniejsze długoogonowe wyszukiwania w Google

czas czytania: 5

min

Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google.

Ile kosztuje reklama na FB

Podatek od reklam na Facebooku – kto musi zapłacić podatek dochodowy i podatek VAT?

czas czytania: 5

min

Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe – rozliczyć się z podatku VAT i podatku dochodowego. Sprawdź, czy powinieneś poprawić deklarację podatkową.

analityka internetowa podsumowanie

Analityka 2019 w Artefakt

czas czytania: 5

min

Podsumowujemy działania, które podejmowaliśmy w 2019 r. dla naszych klientów w zakresie analityki internetowej. Pracowaliśmy sporo na Google Data Studio i Tag Managerze.

kalendarz marketera 2019

Kalendarz marketera 2021 – przygotuj promocje na wyjątkowe dni w roku

czas czytania: 5

min

Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w ramach prowadzonej działalności!

copywriter praca zdalna

Copywriter praca zdalna – jak się dobrze zorganizować?

czas czytania: 5

min

Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad.