min
min
Update interfejsu Google Ads – sprawdź, co się zmieniło!
min
Społeczny dowód słuszności to efekt psychologiczny, który coraz częsciej jest wykorzystywany w marketingu. Sprawdź, na czym polega!
min
Czym jest FOMO i dlaczego marketerzy powinny znać ten termin?
min
Jak prowadzić strony, których treści mogą mieć wpływ na podejmowanie przez użytkowników ważnych decyzji? Sprawdź porady naszej Specjalistki.
min
Każdy słyszał, każdy zna! Zapoznaj się z ChatemGPT – czy można ufać sztucznej inteligencji?
min
5 sił Portera – jak możesz je wykorzystać w analizie swojego biznesu? Przeczytaj artykuł!
min
Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!
min
Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!
min
Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na lata!
min
Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link!
min
Google news to skarbnica wiadomości ze świata. Dowiedz się o możesz dodać swoją stronę do wiadomości Google!
min
Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes.
min
Żywotność strony dzieli się średnio na 5 etapów. Sprawdź na jakim etapie są Twoje najważniejsze podstrony i zwalcz traffic decay!
min
Czym jest user generated content? Istnieje wiele sposobów na to, jak zaangażować klientów. Jak to zrobić w przypadku Twojej marki?
min
Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty!
min
Newsletter możesz wykorzystać, aby utrzymać relację ze swoim klientem lub przekazać informacje o kodzie rabatowym. Przeczytaj jak wykorzystać potencjał e-mail marketingu.
min
Dowiedz się więcej o komunikacji niewerbalnej i przekonaj się, że może ona polepszyć jakość Twojej postawy biznesowej!
min
Czym jest shockadvertising? Jakie tematy zaliczają się do reklamy kontrowersyjnej? Przeczytaj!
min
Zautomatyzowany przekaz reklamowy – czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze wskazówki!
min
Strona www to jeden z najważniejszych touchpointów z Klientem. Zadbaj o to, aby była funkcjonalna. Przeczytaj porady!
min
Poznaj narzędzia, które pomogą Ci w optymalizacji strony internetowej.
min
Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy.
min
Ścieżka zakupów klientów to aspekt coraz częściej analizowany w firmach. Przeczytaj czym jest i dlaczego jest ważny!
min
Jak przedstawić swój produkt w sklepie internetowym? Zobacz, co radzi nasza Specjalistka!