W zakładce kontakt na stronie internetowej warto podlinkować numer telefonu, aby stał się on elementem klikalnym i pozwolił użytkownikom mobilnym szybkie wykonanie połączenia. Podpowiadamy, jak to zrobić!
Czytaj więcej
Codziennie wpisujemy hasła do wyszukiwarki, aby znaleźć interesujące nas informacje. Nie każdy wie, że na tej podstawie Google gromadzi dane na temat użytkowników. Istnieje jednak kilka możliwości, aby usunąć zapamiętaną historię zapytań. Sprawdź, jak to zrobić.
Czytaj więcej
Choć pozycjonowanie na ogół utożsamiamy przede wszystkim z wyszukiwarką, Mapy Google tak naprawdę niosą za sobą równie wielki potencjał dla Twojego biznesu! Poznaj tajniki widoczności w Google Maps i przekonaj się, dlaczego Twoja firma na tym skorzysta!
Czytaj więcej
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe - rozliczyć się z podatku VAT i podatku dochodowego. Sprawdź, czy powinieneś poprawić deklarację podatkową.
Czytaj więcej
Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą.
Czytaj więcej
Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie.
Czytaj więcej
Mapy ciepła to sposób obrazowania zachowania użytkowników na stronie internetowej. Dzięki nim można poprawić użyteczność witryny i zwiększyć współczynnik konwersji.
Czytaj więcej
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!
Czytaj więcej