Konto demonstracyjne Google Analytics - Blog Artefakt

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

04.08.2016 / Analityka
Google Analytics

Obsługi programów komputerowych oraz aplikacji najlepiej uczyć się poprzez ich testowanie. Teraz mamy możliwość wypróbowania konta demonstracyjnego Google Analytics. Wersja testowa narzędzia analitycznego dostępna jest dla wszystkich użytkowników posiadających konta Google.

 

Testowanie z Google Merchandise Store

Dostęp do konta demonstracyjnego znajdziemy w supporcie Google. Google Analytics Demo Account zawiera dane z Google Merchandise Store. Informacje prezentowane na koncie testowym podobne są do danych pochodzących z typowej domeny e-commerce. Możemy przejrzeć m.in.:

  • Źródła wizyt – lokalizacje użytkowników, dane o ruchu bezpłatnym oraz płatnym,
  • Informacje o sposobie zachowania użytkowników na stronie,
  • Zestawienia transakcji dokonywanych w sklepie Google Merchandise Store.

 

Testowanie GA

Obsługa konta demonstracyjnego

Dzięki danym dostępnym na koncie demonstracyjnym pochodzącym z Google Merchandise Store można sprawdzić, w jaki sposób generowane są i jak wyglądają poszczególne raporty oraz jak działają wszystkie dostępne funkcje w Google Analytics. Użytkownik, testując panel, zapozna się z:

  • Prezentacją danych dotyczących integracji AdWords z Search Console,
  • Możliwością zmiany raportów poprzez aktywację poszczególnych filtrów, wymiarów,
  • Segmentacją danych,
  • Porównywaniem informacji dotyczących odbiorców, ich zachowania, konwersji,
  • Tworzeniem niestandardowych raportów oraz modeli atrybucji.

Testy GA

Konto demonstracyjne Google Analytics pomoże podjąć decyzję niezdecydowanym przedsiębiorcom, zastanawiającym się nad korzystaniem z narzędzia analitycznego. Panel testowy warto także pokazać klientom, którzy nie są przekonani do konieczności analizy danych.

 

Również na naszym blogu
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...