Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam!

/ Aktualności
Artefakt team

25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji.

 

Konwersja to ulubione słowo Katarzyny Baranowskiej z Artefaktu. Kasia przygotowując wystąpienie w tym temacie zasugerowała się zdaniem, które często pada z usta osób odpowiedzialnych za e-commerce, czyli „Szeroka oferta produktowa, dobre statystyki ruchu na stronie tylko konwersji wciąż brak – dlaczego?”.  Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów odpowiemy na to pytanie i pokażemy, że „konwersja konwersji nierówna”. Podpowiemy też jakich błędów należy unikać i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę

Pełny temat wystąpienia brzmi: 7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej.

Informacje o rejestracji znajdziecie na Facebooku!

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze...