25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji.
Konwersja to ulubione słowo Katarzyny Baranowskiej z Artefaktu. Kasia przygotowując wystąpienie w tym temacie zasugerowała się zdaniem, które często pada z usta osób odpowiedzialnych za e-commerce, czyli „Szeroka oferta produktowa, dobre statystyki ruchu na stronie tylko konwersji wciąż brak – dlaczego?”. Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów odpowiemy na to pytanie i pokażemy, że „konwersja konwersji nierówna”. Podpowiemy też jakich błędów należy unikać i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę
Pełny temat wystąpienia brzmi: 7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej.
Informacje o rejestracji znajdziecie na Facebooku!