25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji.
Konwersja to ulubione słowo Katarzyny Baranowskiej z Artefaktu. Kasia przygotowując wystąpienie w tym temacie zasugerowała się zdaniem, które często pada z usta osób odpowiedzialnych za e-commerce, czyli „Szeroka oferta produktowa, dobre statystyki ruchu na stronie tylko konwersji wciąż brak – dlaczego?”. Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów odpowiemy na to pytanie i pokażemy, że „konwersja konwersji nierówna”. Podpowiemy też jakich błędów należy unikać i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę
Pełny temat wystąpienia brzmi: 7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej.
Informacje o rejestracji znajdziecie na Facebooku!
Również na naszym blogu
- Search Console Google i jego wykorzystanie w SEO
- Zdjęcie w tle do Facebooka - jak dodać?
- Optymalizacja jpg - jak przeprowadzić?
- Nagłówki stron h1-h6 - jak zastosować właściwą hierarchię?
- HTTPS, Google i SEO
- Jak zadbać o przyspieszenie wczytywania stron?
- Darmowe skrypty sklepów internetowych - oto lista
- Prowadzenie bloga firmowego - wskazówki
- Title i Description - narzędzia pomiaru
- Jak przeprowadzić wyszukiwanie słowa na stronie internetowej?
- Google Shopping - alternatywa Allegro?
- Analityka danych - największe błędy
- Jak zweryfikować linkowanie stron? Przydatne narzędzia
- Co NAP daje Twojej firmie?
- Jak sprawdzić certyfikat SSL i wyeliminować błędy podczas jego wdrażania?
- Checklista, dzięki której zapewnisz swojej witrynie sprzedażowej właściwy poziom bezpieczeństwa
- Co to jest nagłówek html i jak odpowiednio go stosować?
- Poprawa pozycji strony firmy produkcyjnej - jak zrobić to samodzielnie?
- Jak znaleźć dobrą nazwę firmy?
- Menedżer haseł
- Automatyzacja marketingu e-commerce
- Poradnik skutecznego mailingu biznesowego
- Księga znaku a logo
- Wskazówki GMF dot. COVID-19
- Opisy na Instagramie - jak je tworzyć?
- Co nam daje box Direct Answers?