Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam!

/ Aktualności
Artefakt team

25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji.

 

Konwersja to ulubione słowo Katarzyny Baranowskiej z Artefaktu. Kasia przygotowując wystąpienie w tym temacie zasugerowała się zdaniem, które często pada z usta osób odpowiedzialnych za e-commerce, czyli „Szeroka oferta produktowa, dobre statystyki ruchu na stronie tylko konwersji wciąż brak – dlaczego?”.  Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów odpowiemy na to pytanie i pokażemy, że „konwersja konwersji nierówna”. Podpowiemy też jakich błędów należy unikać i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę

Pełny temat wystąpienia brzmi: 7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej.

Informacje o rejestracji znajdziecie na Facebooku!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...