Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
31.12.2021 | czas czytania: 2 | Aktualności | autor: Artefakt

By marzenia seniorów przekuć w rzeczywistość… – akcja mikołajkowa

By marzenia seniorów przekuć w rzeczywistość… – akcja mikołajkowa
Ten rok, zresztą jak każdy poprzedni, obfitował w wiele projektów – stawialiśmy czoła nowym wyzwaniom i realizowaliśmy założone cele biznesowe. Przychodzi jednak pewien wyjątkowy czas w roku – okres przedświąteczny, kiedy oprócz codziennych zadań, jednoczymy siły i całą firmą włączamy się w wyjątkowe akcje społeczne.

Tym razem wraz z Grupą Bauer dołączyliśmy do wolontariuszy Świętego Mikołaja dla Seniora. Celem akcji była pomoc seniorom z domów opieki społecznej i placówek opieki w całej Polsce. Każdy z seniorów napisał list, po czym fundacja zamieściła je na swojej stronie internetowej, by następnie wolontariusze wybrali ten jeden jedyny, wyjątkowy, który najmocniej chwycił za serducho. My, i ze względu na dużą liczbę osób w Grupie, i z ogromnej pojemności serca :), wybraliśmy aż 101 listów!Tuż po wyborze, w firmie zawrzało. Łączyliśmy się całymi teamami, żeby zrobić jak największe paczki; wspólnie po pracy chodziliśmy na zakupy, by na pewno o niczym nie zapomnieć. Wybieraliśmy najpiękniejsze perfumy, najcieplejsze koce i najsmaczniejsze słodycze.

W dniu dostarczenia paczek do firmy, powołaliśmy Artefaktowy Sztab Pakowaczy Prezentów, zaopatrzony w papier ozdobny, kolorowe tasiemki i wstążki. Po kilku godzinach wszystko było gotowe – spakowane paczki czekały na kurierów.Teraz nie pozostało nam nic innego, jak wypatrywać naszych paczek w rękach seniorów na udostępnionych fotorelacjach ze strony Świętego Mikołaja. Widok uśmiechu na twarzach obdarowanych to najpiękniejszy prezent, jaki mogliśmy sobie wymarzyć w te święta.

Zobacz też: Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam!

Jako firma, staramy się na co dzień dbać o dobrą atmosferę i utrzymanie przyjacielskich stosunków, ale takie akcje, jak ta, jeszcze bardziej nas łączą i uświadamiają, że razem jesteśmy najsilniejsi!

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Dane liczbowe z sitemapy 20.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Co to jest Sitemapa i jak ją stworzyć?

Nie masz pewności, czy Twoja strona jest dobrze widoczna dla Google? Możliwe, że brakuje jej ważnego elementu np. mapy witryny, czyli tzw. Sitemap. To nic innego jak specjalny plik, który ułatwia wyszukiwarkom indeksowanie wszystkich podstron serwisu. Brzmi technicznie? Spokojnie: stworzenie Sitemapy jest prostsze, niż myślisz. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, czym dokładnie jest Sitemapa, dlaczego warto ją mieć i jak ją szybko przygotować, nawet bez zaawansowanej wiedzy technicznej. Czytaj więcej
dane liczbowe 16.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Jak stworzyć plan marketingowy, który przyniesienie korzyści?

W 2025 roku skuteczny plan marketingowy to nie tylko dokument — to dynamiczne narzędzie, które decyduje o przewadze konkurencyjnej. Według raportu Nielsen, aż 72% globalnych marketerów planuje zwiększyć budżety reklamowe, koncentrując się na kanałach cyfrowych, takich jak CTV, wyszukiwarki i media detaliczne. Jednocześnie 91% specjalistów uznaje marketing oparty na danych za istotny dla osiągnięcia sukcesu, a 70% liderów biznesu przewiduje, że sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje personalizację i doświadczenia klientów w ciągu najbliższych lat. W tym artykule pokażemy, jak krok po kroku stworzyć plan marketingowy, który nie tylko odpowiada na te wyzwania, ale także przynosi realne korzyści biznesowe. Czytaj więcej
wykres z danymi 13.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Co się sprzedaje w Polsce i dlaczego?

Polski rynek sprzedaży detalicznej rośnie w siłę. Największy wzrost sprzedaży dotyczył pojazdów samochodowych, motocykli i części (o 22%) oraz paliw (o 13,1%) . W e-commerce dominowały kategorie takie jak moda, kosmetyki, produkty farmaceutyczne oraz elektronika. Popularność zyskały również produkty ekologiczne i zdrowa żywność, co odzwierciedla zmieniające się preferencje konsumentów. Z tego artykułu dowiesz się, co się najlepiej sprzedaje w Polsce. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt