Wypełnij formularz

Zamów bezpłatną konsultację!


Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
| czas czytania: | Aktualności |

Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium

Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium
Każda firma, która tworzy swój plan marketingowy oraz decyduje się na prowadzenie działań w obszarze PPC, poszukuje partnera do współpracy, który profesjonalnie przygotuje i przeprowadzi kampanie w przestrzeni płatnej Google. W toku poszukiwań agencji reklamowej zwraca się uwagę na doświadczenie, pozycję na rynku oraz potwierdzenie kwalifikacji, które świadczą o wysokim profesjonalizmie i pozycji eksperckiej danej agencji. Jednym z elementów, na który warto zwrócić uwagę, przy wyborze agencji, jest to czy posiada ona Status Google Partner. Tylko agencje, w których pracują certyfikowani specjaliści, mogą uzyskać taki status.

Czym jest status Google Partner?

Jest to status przyznawany przez Google agencjom, w których pracują certyfikowani specjaliści, biorący regularny udział w szkoleniach i programach Google. Uzyskanie statusu to potwierdzenie zdobycia niezbędnych kwalifikacji oraz symbol najwyższej jakości działań w obszarze kampanii płatnych. Niektóre agencje korzystają ze statusu Google Partner, natomiast najlepszych graczy Google zdecydowało się wyróżnić w szczególny sposób, umożliwiając im zdobycie statusu Google Partner Premium.

Przyznając status partnera, Google potwierdza, że dana agencja przyczynia się do sukcesu swoich klientów oraz wpływa na rozwój ich biznesów, a pracownicy mają certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Rodzaje statusu Google Partner

Agencje mają możliwość uzyskania certyfikatów partnera na dwóch poziomach. Google Partner oraz Google Partner Premium. Status Google jest ogólnym potwierdzeniem, że agencja posiada certyfikowanych specjalistów, natomiast Google Partner Premium dotyczy już poszczególnych obszarów specjalizacji i jest możliwy do uzyskania, gdy znajomość każdego z obszarów jest potwierdzona certyfikatem.

Jak uzyskać status Partnera Google?

Uzyskanie statusu Google Partner jest możliwe po spełnieniu określonych wymagań.

Prowadzone kampanie na koncie menedżera, które jest zarejestrowane w programie Google Partners, muszą mieć skuteczność optymalizacji na poziomie minimum 70%. Należy także utrzymać rozwój klientów, a co za tym idzie wydatki na odpowiednim poziomie. Ponadto agencja musi potwierdzić kwalifikacje i wiedzę specjalistów, w tym celu niezbędne jest uzyskanie certyfikatów. Wspomniane wymagania to podstawowe elementy, które pozwalają uzyskać podstawowy status partnera. Jeśli agencje chcą dołączyć do elitarnego grona partnerów Premium, muszą spełnić wszystkie podstawowe wymagania oraz znaleźć się na aktualizowanej co roku liście 3%  najlepszych firm, które uczestniczą w programie w danym kraju. Aby znaleźć się na takiej liście, trzeba spełnić szereg warunków opisanych szczegółowo przez Google.

Agencja Artefakt – jesteśmy w gronie 3% najlepszych firm!

Agencja SEM Artefakt od wielu lat jest Partnerem Google. Mamy w swoich szeregach grono wyspecjalizowanych pracowników, którzy regularnie zdają certyfikaty i poszerzają systematycznie swoją wiedzę na szkoleniach prowadzonych przez specjalistów Google. Posiadane przez naszych specjalistów certyfikaty oraz udział w sesjach szkoleniowych to najlepsza wizytówka potwierdzająca najbardziej aktualną wiedzę z zakresu usług Google Ads. W 2022 roku możemy poszczycić się uzyskaniem statusu Partnera Premium. Cieszymy się, że naszą pracą możemy wpływać na sukcesy kampanii naszych klientów!

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

założenie sklepu internetowego 18.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak i gdzie założyć sklep online?

Być może masz sklep stacjonarny i zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy, bo klienci coraz częściej pytają o możliwość zamówienia „przez internet”. A może już działasz w sieci, ale masz wrażenie, że Twój sklep online nie wykorzystuje pełnego potencjału, a sprzedaż stoi w miejscu. Jedno jest pewne - konkurencja w sprzedaży online rośnie każdego dnia na Twoich oczach. Jeśli nie chcesz zostać w tyle, to uruchomienie sklepu internetowego jest konieczne, aby wyjść jej naprzeciw, a jeśli już działasz w e-commerce, to warto rozważyć efektywne zarządzanie sklepem internetowym. W tym poradniku pokażemy, jak założyć sklep online, gdzie go postawić, jak go uruchomić i co zrobić, aby faktycznie zarabiał. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

strona na fb 13.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | social media

Jak stworzyć stronę na FB krok po kroku? Przewodnik dla początkujących

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak założyć stronę firmową na Facebooku, która naprawdę przyciąga klientów? Wielu przedsiębiorców tworzy fanpage bez strategii, czego efektem jest profil, który ma kilka polubień i żadnego zapytania ofertowego. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak utworzyć stronę biznesową na Facebooku, ustawić wszystkie jej główne elementy i prowadzić ją tak, by działała jak skuteczne narzędzie marketingowe. Po tej lekturze będziesz wiedzieć, jak prowadzić firmowy fanpage w sposób profesjonalny, zwiększając rozpoznawalność marki i sprzedaż, bez przepalania budżetu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

cyberbezpieczeństwo firmy 03.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak zabezpieczyć firmę? Przewodnik po cyberbezpieczeństwie krok po kroku

Cyberzagrożenia nie dotyczą już tylko dużych korporacji. Ataki ransomware, phishing, złośliwe oprogramowanie i inne formy ataków hakerskich coraz częściej uderzają w małe i średnie firmy, które nie posiadają odpowiednich zabezpieczeń systemów IT. Jeśli prowadzisz biznes, powinieneś wiedzieć, jak stworzyć i wdrożyć skuteczną strategię cyberbezpieczeństwa firmy, aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji, ochronić dane klientów oraz zbudować wizerunek firmy bezpiecznej cyfrowo. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt