24.09.2024
|
czas czytania: 5
|
Web Design
Jak wybrać kolory na stronę internetową? Psychologia kolorów w marketingu
Poszukujesz inspiracji, w jakich kolorach ubarwić swoją stronę internetową? Koniecznie poznaj psychologiczne znaczenie poszczególnych barw, aby zachęcić klientów do konwersji na stronie!
Czytaj więcej
24.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Gdzie znajdują się dane dostępu FTP do hostingu (serwera)?
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było dokonać zmian w plikach źródłowych strony. Podpowiadamy, gdzie można znaleźć dostępy FTP do hostingu lub serwera.
Czytaj więcej
24.09.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Dlaczego i jak planować posty na Facebooku? Obsługa Creator Studio
Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage'a? Koniecznie wypróbuj Creator Studio, której obsługę objaśniamy w naszym wpisie!
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Optymalizacja i pozycjonowanie filmów oraz kanału YouTube, czyli jak działa SEO video?
Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał tego serwisu multimedialnego do pozycjonowania swojej strony. Możliwości jest kilka, aby wyjść przed swoją konkurencję. Im bardziej kreatywna treść wideo, tym lepiej.
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Rodzaje anchor textów i ich wpływ na pozycjonowanie
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, zwykle wyróżniająca się kolorem od tekstu zamieszczonego na stronie. Istnieje kilka rodzajów anchorów. Które z nich najlepiej stosować podczas pozycjonowania serwisu?
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 6
|
EPR
Jak ważna jest mowa ciała?
Dowiedz się więcej o komunikacji niewerbalnej i przekonaj się, że może ona polepszyć jakość Twojej postawy biznesowej!
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Wyszukiwanie głosowe Google, czyli czym jest Voice Search?
Wyszukiwanie głosowe to coraz bardziej popularna forma korzystania z wyszukiwarek internetowych. Dowiedz się, jak skonfigurować Google Voice Search oraz co taka forma wyszukiwania oznacza dla SEO.
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
SEO dla fotografa, czyli jak zdobyć zlecenia fotograficzne pozycjonowaniem
Przy pozycjonowaniu usług fotograficznych należy dbać o optymalizację zdjęć na stronie. O jakie elementy należy jeszcze zadbać? Sprawdź najważniejsze kwestie związane z SEO dla fotografa!
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Największe błędy w komunikacji e-mailowej – czego unikać, pisząc maila?
Podpowiadamy, jakich błędów trzeba się wystrzegać w komunikacji e-mailowej. Im bardziej dopracowana wiadomość, tym lepiej!
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Chat GPT 3 kontra GPT 4 – jakie są różnice?
Jakie możliwości daje nam zaktualizowana wesja Chatu od AI? Przeczytaj o różnicach.
Czytaj więcej
20.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Image SEO, czyli jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej
Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać wartościowy ruch np. z wyszukiwarki grafiki, nie zapomnij o optymalizacji obrazków pod SEO. Podpowiadamy, jak to zrobić prawidłowo!
Czytaj więcej
18.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Dlaczego warto korzystać z Google Trends?
Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie? Sprawdź kilka naszych pomysłów.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę