Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
10.02.2022 | czas czytania: | Aktualności | autor: Artefakt

Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium

Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium
Każda firma, która tworzy swój plan marketingowy oraz decyduje się na prowadzenie działań w obszarze PPC, poszukuje partnera do współpracy, który profesjonalnie przygotuje i przeprowadzi kampanie w przestrzeni płatnej Google. W toku poszukiwań agencji reklamowej zwraca się uwagę na doświadczenie, pozycję na rynku oraz potwierdzenie kwalifikacji, które świadczą o wysokim profesjonalizmie i pozycji eksperckiej danej agencji. Jednym z elementów, na który warto zwrócić uwagę, przy wyborze agencji, jest to czy posiada ona Status Google Partner. Tylko agencje, w których pracują certyfikowani specjaliści, mogą uzyskać taki status.

Czym jest status Google Partner?

Jest to status przyznawany przez Google agencjom, w których pracują certyfikowani specjaliści, biorący regularny udział w szkoleniach i programach Google. Uzyskanie statusu to potwierdzenie zdobycia niezbędnych kwalifikacji oraz symbol najwyższej jakości działań w obszarze kampanii płatnych. Niektóre agencje korzystają ze statusu Google Partner, natomiast najlepszych graczy Google zdecydowało się wyróżnić w szczególny sposób, umożliwiając im zdobycie statusu Google Partner Premium.

Przyznając status partnera, Google potwierdza, że dana agencja przyczynia się do sukcesu swoich klientów oraz wpływa na rozwój ich biznesów, a pracownicy mają certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Rodzaje statusu Google Partner

Agencje mają możliwość uzyskania certyfikatów partnera na dwóch poziomach. Google Partner oraz Google Partner Premium. Status Google jest ogólnym potwierdzeniem, że agencja posiada certyfikowanych specjalistów, natomiast Google Partner Premium dotyczy już poszczególnych obszarów specjalizacji i jest możliwy do uzyskania, gdy znajomość każdego z obszarów jest potwierdzona certyfikatem.

Jak uzyskać status Partnera Google?

Uzyskanie statusu Google Partner jest możliwe po spełnieniu określonych wymagań.

Prowadzone kampanie na koncie menedżera, które jest zarejestrowane w programie Google Partners, muszą mieć skuteczność optymalizacji na poziomie minimum 70%. Należy także utrzymać rozwój klientów, a co za tym idzie wydatki na odpowiednim poziomie. Ponadto agencja musi potwierdzić kwalifikacje i wiedzę specjalistów, w tym celu niezbędne jest uzyskanie certyfikatów. Wspomniane wymagania to podstawowe elementy, które pozwalają uzyskać podstawowy status partnera. Jeśli agencje chcą dołączyć do elitarnego grona partnerów Premium, muszą spełnić wszystkie podstawowe wymagania oraz znaleźć się na aktualizowanej co roku liście 3%  najlepszych firm, które uczestniczą w programie w danym kraju. Aby znaleźć się na takiej liście, trzeba spełnić szereg warunków opisanych szczegółowo przez Google.

Agencja Artefakt – jesteśmy w gronie 3% najlepszych firm!

Agencja SEM Artefakt od wielu lat jest Partnerem Google. Mamy w swoich szeregach grono wyspecjalizowanych pracowników, którzy regularnie zdają certyfikaty i poszerzają systematycznie swoją wiedzę na szkoleniach prowadzonych przez specjalistów Google. Posiadane przez naszych specjalistów certyfikaty oraz udział w sesjach szkoleniowych to najlepsza wizytówka potwierdzająca najbardziej aktualną wiedzę z zakresu usług Google Ads. W 2022 roku możemy poszczycić się uzyskaniem statusu Partnera Premium. Cieszymy się, że naszą pracą możemy wpływać na sukcesy kampanii naszych klientów!

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt