Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
05.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Optymalizacja tekstu nagłówka reklamy AdWords może przysporzyć wiele kłopotów. Czasami jedno słowo decyduje o zajęciu lepszego miejsca wśród płatnych wyników wyszukiwania, przekładającego się na większą skuteczność działań promocyjnych. Google postanowiło pomóc reklamodawcom w przygotowywaniu treści reklamowych, wdrażając w wersji testowej opcję Ads Added by AdWords.

 

Czym jest Ads Added by AdWords?

Na podstawie istniejących reklam (ich nagłówków, słów kluczowych, testów reklamowych i innych parametrów) Google tworzy propozycję własnych reklam, które mogą zwiększyć skuteczność danej grupy reklam o 5 do 15%. Ads Added by AdWords są jedynie propozycjami reklam i uruchamiane są po akceptacji reklamodawcy. Nie wstrzymują ani nie blokują aktywnych linków sponsorowanych.

Źródło: https://support.google.com/adwords/answer/7288007

Jak sprawdzić, które reklamy są proponowane przez Google? W panelu pojawi się zielona etykieta Added by AdWords. Przygotowaną treść reklamową można przejrzeć, dokonać w niej poprawek i następnie uruchomić w swojej kampanii. Można także zobaczyć, jakie wyrażenia i frazy zostały zarekomendowane przez Google, by wykorzystać je w przyszłości podczas tworzenia nowych reklam.

Im więcej różnych odmian treści reklamowej, tym większe prawdopodobieństwo, że reklama AdWords wyświetli się właściwym użytkownikom, którzy będą zainteresowani ofertą reklamodawcy. Z pewnością w ten sposób Google chce zachęcić do aktywowania większej ilości reklam, by odnieść korzyść finansową.

Kto może wypróbować Ads Added by Adwords?

Funkcjonalność znajduje się w fazie testów. W pilotażu będą mogli wziąć udział reklamodawcy wybrani przez Google. Chęć eksperymentowania z Ads Added by AdWords można wyrazić za pomocą formularza.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt