Marketing szeptany (buzz marketing)

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany (buzz marketing) - są to wszystkie działania marketingowe mające na celu dotarcie do odbiorcy z informacją za pomocą kontaktu bezpośredniego, wyglądającego na spontaniczny i utrzymywanie relacji z użytkownikami forów internetowych oraz sieci społecznościowych.

Informacje

Przekazujemy istotne marketingowo lub wizerunkowo informacje dotyczące firm, produktów lub usług, wzbudzamy zainteresowanie, angażujemy konsumentów do przekazywania informacji i opinii. W ten sposób zwiększamy zainteresowanie marką klienta wśród internautów i generujemy pozytywne rekomendacje. Wg badań Cap Gemini Ernst & Young aż 70 % konsumentów podejmuje decyzje zakupowe na podstawie rekomendacji znajomych i internautów.

co to jest marketing szeptany

Informujemy o Twojej stronie
Dyskutujemy o Twoich produktach czy usługach
Angażujemy się w życie
Twojej marki

Strategia

Przed rozpoczęciem działań dokładnie analizujemy dotychczasową obecność marki i produktów klienta w sieci. Wskazujemy mocne i słabe strony, elementy komunikacji, na które należy położyć nacisk. Sugerujemy fora, rankingi i portale, na których warto prowadzić działania buzzmarketing. Do działania przystępujemy po akceptacji założeń strategicznych przez klienta.

Raporty

Po każdym miesiącu opracowujemy szczegółowy raport z przeprowadzonych działań. Jesteśmy transparentni - w raportach umieszczamy wszystkie opublikowane wpisy wraz z linkami, prowadzącymi do miejsc, w których odbywały się działania. Dzięki przejrzystej formie raportu klient może dokładnie sprawdzić jakość wykonanej pracy.

Monitoring

Monitorujemy media społecznościowe, używając do tego wyspecjalizowanych narzędzi. Umożliwia to szybką reakcję w temacie istotnym dla produktu bądź marki, pozwala wychwycić publikacje dotyczące konkretnych słów kluczowych.

 

Warto nam zaufać

  • Doświadczony i kompetentny zespół ekspertów
  • Sprawdzone metody
  • Własna baza kont
  • Ścisła współpraca z klientami
  • Łączenie marketingu szeptanego z pozycjonowaniem
  • Kampanie prowadzone zgodnie z zaleceniami IAB Polska