Geobear

Geobear to międzynarodowa firma zajmująca się usługami geoinżynierskimi i iniekcją geopolimerową, a dokładniej (dla mniej obytych z trudną terminologią) wymagającą branżą związaną z rozwiązywaniem problemu z niestabilnym, zapadającym gruntem. O innowacyjności usług omawianej marki moglibyśmy opowiadać długo. Geobear nie tylko opatentował iniekcję geopolimerową, ale stworzył doskonałe rozwiązanie pomagające m.in. w utwardzaniu, stabilizacji i wzmacnianiu gruntów oraz podbijania fundamentów czy poziomowaniu posadzek (więcej informacji na stronie https://www.geobear.pl/). Portfolio zrealizowanych projektów jest imponujące, ponieważ wynaleziona przez naszego klienta technologia (Uretek) jest nieuciążliwa, szybsza, bardziej skuteczna i tańsza od tradycyjnych sposobów podbijania gruntów. Co więcej, pionierskie rozwiązanie sprawdzi się w każdych warunkach – „od tundry, po dżunglę”.

Z przyjemnością podjęliśmy się współpracy, widząc z jak dobrym produktem mamy do czynienia. Szczególnie że obsługa klienta i jakość usług to priorytet dla Geobear. Wartości te są bliskie naszej firmie i stały się ważnym aspektem podczas procesu pozycjonowania.

Cele pozycjonowania

Z klientem rozpoczęliśmy współpracę we wrześniu 2020 roku. Głównym celem pozycjonowania marki Geobear było budowanie widoczności strony na hasła związane z iniekcjami geopolimerowymi, podbijaniem fundamentów oraz stabilizacją i wzmacnianiem gruntów. Drugim równie istotnym założeniem było budowanie rozpoznawalności marki. Cele postawione na początku współpracy udało się osiągnąć się w 6 miesięcy.

Co zrobiliśmy?

W pierwszej kolejności przeprowadziliśmy rzetelny audyt techniczny serwisu oraz zbadaliśmy potrzeby grupy docelowej. Po przeprowadzeniu dokładnego badania wykonaliśmy optymalizację elementów wskazanych w audycie jako niekorzystne dla strony. Skupiliśmy się również na optymalizacji serwisu pod kątem treści i regularnej rozbudowie contentu nasyconego odpowiednimi frazami kluczowymi. Jednocześnie zadbaliśmy o pozyskiwanie  wartościowych linków zewnętrznych. Wszystkie te działania przyczyniły się do zwiększenia widoczności i pozycji fraz w wyszukiwarce.

wyniki Archicom

Efekty optymalizacji strony

W ciągu półtora roku wypracowaliśmy wspólnie następujące efekty, które znajdują się poniżej na wykresach Senuto i Google Search Console. Prawidłowo prowadzone działania SEO pozwoliły na zdobycie wysokich pozycji na frazy związane z działalnością firmy i przyczyniły się do zbudowania rozpoznawalności w Polsce. Dla niektórych osób te wartości mogą nie być spektakularne, lecz warto pamiętać, że nasz klient działa w wąskiej, specjalistycznej branży. Pokazujemy również wartości liczbowe i procentowe z konkretnego miesiąca – października.

    Porównując pierwszy pełny miesiąc, w którym zebrały się dane w GSC (10.2020) po roku współpracy (10.2021), osiągnęliśmy poniższe wzrosty:

    • Wzrost wejść na stronę o ponad 50%,
    • Wzrost wyświetleń o 39%,
    • Wzrost średniej pozycji o 28%.

     

    Imponująco wyglądają wzrosty pozycji w całym okresie współpracy.

    • TOP3 – wzrosty liczby fraz na pozycji 1-3 o 1100%
    • TOP10 – wzrosty liczby fraz na pozycji 1-10 o 468%
    • TOP50 – wzrosty liczby fraz na pozycji 1-50 o 466%

    Zerknijmy również na pozycje najważniejszych dla klienta fraz. Wszystkie znajdują się na pozycjach 1-3 w wynikach organicznych.