Reklama bannerowa

Oficjalny partner Googla

Google Display Network

Reklama bannerowa pozwala skutecznie promować marki w portalach i w sieciach reklam displayowych.  Wśród nich szczególnie warta polecenia jest Google Display Network, czyli sieć reklamowa Google (zwana czasami błędnie reklamy Adsense Google). Sieć Google obejmuje przeszło 2 mln witryn i dociera do 90% internautów na świecie. W Polsce liczba witryn przekracza 40 tysięcy (w tym takie jak Onet, Gazeta, WP czy Interia), zasięg sieci to 92% internautów, a liczba wyświetleń reklam to ponad 40 miliardów rocznie. System reklam graficznych AdWords charakteryzuje się mnogością form reklamowych oraz możliwościami precyzyjnego kierowania. Dla wielu produktów dobrym wyborem są także reklamy na Facebooku.

Kampania reklamowa Player

Doświadczenie

Doświadczone agencje ze statusem Partnera Google potrafią osiągać lepsze efekty przy danym budżecie. Zobacz co na ten temat pisze Google.

Prowadzimy kampanie reklamowe od 2005 roku. Nasz zespół adwordsowy liczy 11 osób i prowadzi ponad 830 kampanii równocześnie. Wartość kampanii, którymi zarządzaliśmy przekroczyła 18 mln zł.

Jakość obsługi w agencji Artefakt wg analiz firmy Google jest istotnie powyżej średniej wyliczonej dla polskich agencji.

We wszystkich edycjach badania agencji interaktywnych prowadzonego przez Millward Brown dla Media Marketing Polska, w których wzięliśmy udział, zostaliśmy ocenieni powyżej średniej w kategorii „Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i wysokością sprzedaży”.

Ecco Holiday
Kampania marketingowa dla Invado

Bogactwo metod kierowania

Na podstawie uzgodnionych z klientem celów biznesowych tworzymy strategię reklamową i dobieramy odpowiednie budżety, media oraz metody kierowania reklam. Za pomocą narzędzi oferowanych przez Google możemy kierować reklamy na: określone witryny, słowa kluczowe i tematy (kierowanie kontekstowe), zainteresowania (kierowanie behawioralne), na użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej naszą stronę (remarketing).

Reklama graficzna AdWords 

Posiadamy własny dział kreacji, który pozwala nam w krótkim czasie przygotować reklamowe banery internetowe do kampanii AdWords (i/lub Facebook Ads). Dostępne formaty reklam bannerowych to m.in. pionowy prostokąt: 240 x 400, długi baner: 728 x 90, kwadrat: 250 x 250, duży prostokąt: 336 x 280, baner śródtekstowy: 300 x 250, wieżowiec: 120 x 600, szeroki wieżowiec: 160 x 600, duży długi baner: 970 x 90, billboard: 970 x 250, portret: 300 x 1050
Archicom - banner
Reklamy graficzne Adwords - przykład

Raportowanie kampanii bannerowych

W ramach obsługi przydzielamy Państwu indywidualnego opiekuna, który dba o aktualność reklam i optymalizację ustawień kampanii. Opiekun regularnie analizuje statystyki w Google Adwords i Google Analytics i informuje Państwa o najważniejszych parametrach i planowanych zmianach.

Elastyczne rozliczenia

Zazwyczaj koszty obsługi naszej agencji to określony procent budżetu, którym zarządzamy. Staramy się jednak być elastyczni i możliwe są również rozliczenia na podstawie umówionych efektów, takich jak zapytania ofertowe, sprzedaż. Więcej na temat modeli rozliczeń w cenniku SEM