Czym jest PageRank? - Blog Artefakt

PageRank

/ Słownik SEO
PageRank

PageRank jest jednym z algorytmów wyszukiwarki Google, który określa wartość dla danej strony internetowej, wykorzystując skalę od 0 do 10. Podstawą tych obliczeń są linki prowadzące do danej domeny, a dokładne ich ilość i jakość. Strona, która publikuje wartościowe treści i jest merytorycznie interesująca dla internautów, częściej zostaje polecona w sieci za pomocą odnośników – wtedy mamy do czynienia z prawdziwym PageRankiem. Natomiast zmanipulowany PR polegać na nienaturalnym zdobywaniu linków zwrotnych do strony.

Aktualnie współczynnik PageRank nie ma już większego znaczenia. Jego ostatnia aktualizacja odbyła się w 2013 r. W kwietniu 2016 roku Google poinformowało o wyłączeniu możliwości podglądu danych, które nie będą udostępniane publicznie.

 

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...