Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

PageRank

/ Słownik SEO
PageRank

PageRank jest jednym z algorytmów wyszukiwarki Google, który określa wartość dla danej strony internetowej, wykorzystując skalę od 0 do 10. Podstawą tych obliczeń są linki prowadzące do danej domeny, a dokładne ich ilość i jakość. Strona, która publikuje wartościowe treści i jest merytorycznie interesująca dla internautów, częściej zostaje polecona w sieci za pomocą odnośników – wtedy mamy do czynienia z prawdziwym PageRankiem. Natomiast zmanipulowany PR polegać na nienaturalnym zdobywaniu linków zwrotnych do strony.

Aktualnie współczynnik PageRank nie ma już większego znaczenia. Jego ostatnia aktualizacja odbyła się w 2013 r. W kwietniu 2016 roku Google poinformowało o wyłączeniu możliwości podglądu danych, które nie będą udostępniane publicznie.

 

Najnowsze artykuły na blogu:
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma....
Czy zwiększanie ruchu na stronę z Google Discovery ma sens? Przeczytaj, jak zwiększyć szansę na...
Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić...
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...