Co to jest marketing szeptany (buzz marketing)? - Blog Artefakt

Marketing szeptany (buzz marketing)

/ Słownik SEO
marketing szeptany

Marketing szeptany, inaczej buzz marketing lub Words of Mouth Marketing (WoMM), jest zbiorem działań marketingowych, które opierają się na doraźnym, bezpośrednim kontakcie z odbiorcami. Obejmuje przede wszystkim wpisy na forach dyskusyjnych oraz komentarze na portalach społecznościowych (np. na Facebooku). Stosowanie tej formy promocji pozwala skutecznie angażować grupy użytkowników w wymianę opinii na temat produktów lub usług.

Marketing szeptany sprzyja pozycjonowaniu promowanych stron internetowych. Wzmianki w komentarzach i wpisach użytkowników wspierają wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania (SERP) oraz zwiększają liczbę odwiedzin w serwisie.

Również na naszym blogu
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...