Co to jest marketing szeptany (buzz marketing)? - Blog Artefakt

Marketing szeptany (buzz marketing)

/ Słownik SEO
marketing szeptany

Marketing szeptany, inaczej buzz marketing lub Words of Mouth Marketing (WoMM), jest zbiorem działań marketingowych, które opierają się na doraźnym, bezpośrednim kontakcie z odbiorcami. Obejmuje przede wszystkim wpisy na forach dyskusyjnych oraz komentarze na portalach społecznościowych (np. na Facebooku). Stosowanie tej formy promocji pozwala skutecznie angażować grupy użytkowników w wymianę opinii na temat produktów lub usług.

Marketing szeptany sprzyja pozycjonowaniu promowanych stron internetowych. Wzmianki w komentarzach i wpisach użytkowników wspierają wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania (SERP) oraz zwiększają liczbę odwiedzin w serwisie.

Również na naszym blogu
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia...
Rynek sklepów z internetowych z wyposażeniem wnętrz nieustannie się powiększa. Właściciele...
Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów...
Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować...
Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są...