Co to jest marketing szeptany (buzz marketing)? - Blog Artefakt

Marketing szeptany (buzz marketing)

/ Słownik SEO
marketing szeptany

Marketing szeptany, inaczej buzz marketing lub Words of Mouth Marketing (WoMM), jest zbiorem działań marketingowych, które opierają się na doraźnym, bezpośrednim kontakcie z odbiorcami. Obejmuje przede wszystkim wpisy na forach dyskusyjnych oraz komentarze na portalach społecznościowych (np. na Facebooku). Stosowanie tej formy promocji pozwala skutecznie angażować grupy użytkowników w wymianę opinii na temat produktów lub usług.

Marketing szeptany sprzyja pozycjonowaniu promowanych stron internetowych. Wzmianki w komentarzach i wpisach użytkowników wspierają wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania (SERP) oraz zwiększają liczbę odwiedzin w serwisie.

Również na naszym blogu
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...
Za pośrednictwem Search Console rozesłane zostały powiadomienia o przejściu serwisów na...