Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

CTR – Click Through Rate

/ Słownik SEO
panel Google AdWords

CTR (ang. Click Through Rate) to współczynnik klikalności, który określa procentowy stosunek między liczbą kliknięć a liczbą wyświetleń. Stosowany przede wszystkim w systemach reklamy internetowej, głównie w kampaniach Google AdWords. Służy do sprawdzenia skuteczności reklam oraz słów kluczowych (im wyższy wynik CTR, tym większym zainteresowaniem przekaz reklamowy cieszy się wśród odbiorców).

Wzór:

Współczynnik klikalności = łączna liczba kliknięć / całkowita liczba wyświetleń

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele łatwiejsze z partnerem dropshippingowym....
Live streaming wykorzystują przede wszystkim influencerzy do angażowania swojej społeczności. Z...
Czy sezon w Google Ads ma znaczenie? Oczywiście! Do sezonowych kampanii warto się przygotować, aby...
Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał...
Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage'a? Koniecznie wypróbuj...