Ban od Google

/ Słownik SEO
ban od Google

Ban od Google jest formą kary, która może zostać nałożona na stronę internetową za stosowanie praktyk niezgodnych z wytycznymi dla webmasterów, ustalonymi przez Google. Zbanowany serwis przestaje być widoczny dla robotów wyszukiwarek internetowych, a w efekcie – również dla użytkowników, ponieważ nie pojawia się w wynikach wyszukiwania.

Działania, za które można dostać bana od Google to m.in.:

  • Ukrywanie treści na stronie (np. biały tekst na białym tle);
  • Powielanie treści;
  • Korzystanie z systemów wymiany linków;
  • Maskowanie, czyli przedstawianie innej zawartości strony użytkownikom, a innej wyszukiwarkom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....