Ban od Google

/ Słownik SEO
ban od Google

Ban od Google jest formą kary, która może zostać nałożona na stronę internetową za stosowanie praktyk niezgodnych z wytycznymi dla webmasterów, ustalonymi przez Google. Zbanowany serwis przestaje być widoczny dla robotów wyszukiwarek internetowych, a w efekcie – również dla użytkowników, ponieważ nie pojawia się w wynikach wyszukiwania.

Działania, za które można dostać bana od Google to m.in.:

  • Ukrywanie treści na stronie (np. biały tekst na białym tle);
  • Powielanie treści;
  • Korzystanie z systemów wymiany linków;
  • Maskowanie, czyli przedstawianie innej zawartości strony użytkownikom, a innej wyszukiwarkom.
Najnowsze artykuły na blogu:
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować...
Czy w obliczu epidemii koronawirusa warto podejmować działania marketingowe? Tak! Podajemy listę...